סילבסטר. צילום עופר וקנין
סילבסטר. צילום עופר וקנין

חתום בנשיקה: פרויקט מיוחד לכבוד הסילבסטר

עם החתיך של השכבה, במשחק אמת או חובה ובבריכה השכונתית. חמישה סלבס רעננים נזכרים בנשיקה הראשונה שלהם

פורסם בתאריך: 31.12.17 18:12

בבריכה השכונתית:

שני דימנט, מועצת הנשים, רעננה

הפרלמנט- שני דימאנט

"הנשיקה הראשונה שלי הייתה מצחיקה במיוחד. גדלתי בשכונת קריית גנים ברעננה והייתה לנו בריכה שכונתית חצי אולימפית. החברים היו מגיעים אלינו לבריכה על בסיס יומי. באחד ימי הקיץ כשהייתי בת 15 או 16 אחד החברים שלי ביקש ממני לעשות תחרות צלילה מתחת למים. מה שלא ידעתי זה שהתכנון של החבר מעט שונה ובתוך המים בזמן הצלילה הוא נישק אותי. מאז עברו הרבה מים בנהר, יכולה לשתף כי כל נשיקה עם בן הזוג שלי היום היא לחלוטין נשיקת סילבסטר. כמובן שהיחס, התשוקה והרצון שלנו היום מגיע ממקומות אחרים. האמת שזה כיף להיזכר בזכרונות שכאלו”.

לא מאהבה:

עדי נמני, שחקן הפועל רעננה

עדי נמני. צילום דניאל סטראבו

צילום דניאל סטראבו

“הנשיקה הראשונה שלי הייתה במשחק ‘אמת או חובה’ כשהייתי בכיתה ו’. זה היה בדיוק בזמן שיעור שהתבטל והיה לנו משעמם אז התחלנו לשחק. יצא שאני הייתי צריך לנשק ילדה בשם שני. זה המשיך שנייה וחצי ובאמת לא היה משהו מיוחד. זה היה מרגש בתור ילד אבל זה לא הגיע מאהבה ולא השליך על הנשיקות הבאות. אחר כך כל נשיקה הייתה בצבע”.

 

גדולה ממני בהרבה:

ליאור פרחי, זמר מרעננה

ליאור פרחי קרדיט לא ברור

"הנשיקה הראשונה שלי לא נבעה מאהבה ראשונה אלא מהתנסות. אני זוכר שחזרתי יום אחד מבית ספר היובל ברעננה, הייתי בערך ביתה ד' וחבר שגדול ממני וגדל איתי בשכונה סיפר לי שהוא התנשק עם מישהי. אני זוכר שמאוד קינאתי בו ובמשך כמה ימים זה קינן בי וחשבתי לעשות מעשה. התחלתי להסתובב בשכונה כמו חולה נשיקה, לא ידעתי איך לגשת בכלל. בסוף הלכתי לגן שהיה בשכונה והייתה שם מישהי שגדולה ממני בהרבה. הלכתי אליה וסיפרתי לה את הסיפור הזה, היא אמרה לי: 'מה הבעיה ככה מתנשקים' ופשוט נישקה אותי. אני זוכר את התחושה, זה הרגיש לי קצת מגעיל אבל התנחמתי בזה שזה מה שכולם עושים בסרטים".

 

החתיך של השכבה:

אהובה אלפרון, אושיית רשת

אהובה אלפרון. צילום: עזרא לוי

צילום: עזרא לוי

“אמנם עברו עשרות שנים, אך את נישקתי הראשונה זוכרת. זה היה בגיל 13 בכפר סבא עם אורי שהיה החתיך של השכבה חטיבת שז״ר. הוא היה בין גילי ותלמיד מצטיין. היינו במסיבה של הנוער העובד ואחרי חודשים של שיחות ואחיזת ידיים בסוף הערב הוא ליווה אותי לבית הוריי ושם גם נתן נשיקונת. בקיצור היה מרגש נחמד ובעיקר זכור”.

 

נשיקה מביכה:

מתן לקס שחקן מרעננה

מתן לקס. צילום: עדי פורטוגז

. צילום: עדי פורטוגז

"הייתי בן 13 ושיחקנו אמת או חובה כל החבר'ה ביחד. כשהבקבוק הסתובב אלי אחד החברים אמר שחובה עליי לנשק בפעם הראשונה מישהי מהמעגל. אני הייתי ילד שמנמן ונבוך ולא בחרתי באף אחת כי פחדתי שמישהי תגיד לי לא. אז פשוט אחת מהחבר'ה קמה ונישקה אותי. אני חושב שזה היה הרגע הכי מביך בחיים שלי. הרגשתי כאילו התרימו לי נשיקה ראשונה. בלי לחשוף שמות, אני יוצא כרגע עם מישהי ואני יכול להגיד שכשהתנשקו בפעם הראשונה הייתה לי הרגשה כאילו זו הנשיקה הראשונה שלי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר