נווה זמר צילום עזרא לוי
נווה זמר צילום עזרא לוי

"אנחנו לא נשב בחיבוק ידיים": תושבי נווה זמר מקימים משמר אזרחי

כחודש לאחר שהקימו תושבי שכונת לב הפארק משמר אזרחי החליטו גם בנווה זמר לעשות מעשה שינסה לעצור את גל הפריצות שתוקף את העיר

פורסם בתאריך: 1.1.18 08:27

מזה מספר שבועות שבשכונת לב הפארק בעיר קיים משמר אזרחי של תושבים המתנדבים לסייר בשכונה בעיקר בשעות הערב. היום הודיעו תושבי שכונת נווה זמר כי גם הם מתכוונים להקים משמר אזרחי וזאת בעקבות מספר פריצות שחוו התושבים לאחרונה. נווה זמר היא שכונה שנמצאת בתהליך בנייה וקיימים בה לא מעט אתרי בנייה שגורמים לתושבים לחשוש..

"בחודשים האחרונים עקבנו אחר אירועי הפריצות והגנבות המתרחשות ברעננה ובעיקר ובשכונות המערביות", אומר היום לצומת השרון, עו"ד ערן לוי, ממלא מקום יו"ר שכונת נווה זמר שהודיע בשבוע שעבר כי ירוץ בבחירות הקרובות למועצת העיר תחת סיעת "חברה למען קהילה", "לצערי, התופעה מכה גם בשכונת נווה זמר ואנחנו לא נשב בחיבוק ידיים ונמתין לבאות. אנחנו מקימים את משמר השכונה מתוך תחושת אחריות ולמען קהילת תושבי נווה זמר ואני משתמש בניסיוני המקצועי לצד משטרת ישראל וגורמי השיטור המקומי בעיר בכדי לנסות ולמגר את התופעה החמורה.

ערן לוי

ערן לוי

לוי מציין כי נווה זמר חשופה לכניסתם של פועלים המועסקים אצל קבלנים בפרויקטים בשכונה ואומר כי לא פעם הם נתקלים בהתראות של תושבים על כך שנתקלו בשב״חים (שוהים בלתי חוקיים). "אני קורא לכל תושבי השכונה, נשים וגברים כאחד, להצטרף למשמר נווה זמר ולתרום", הוא מוסיף, "מדובר בהתנדבות של שעות בודדות בכל חודש ובין היתר זו תהיה הזדמנות נהדרת להכיר את השכנים ולייצר קהילה מאוחדת. מהיכרותי עם תושבי השכונה, אין לי ספק שהם ירתמו למאבק שהרי מדובר בשמירה על ביטחון ביתנו וילדינו. מעבר לנושא הפריצות משמר השכונה יכול לתת בין היתר גם מענה לבני נוער בחזרתם הביתה בשעות הערב המאוחרות הואיל ורחובות השכונה לא תמיד מוארים. יחד, נחזיר את תחושת הביטחון לשכונה".

 

להצטרפות תוכלו לפנות למייל ועד השכונה

[email protected] או לערן לוי 054-4960450

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר