השירותים בספרייה העירונית
השירותים בספרייה העירונית

"הרושם שהספרייה העירונית משאירה הוא קשה ביותר ואפילו מביש"

שטיחים מרופטים עם כתמי יובש, פחים בשירותים שעולים על גדותיהם, מתקנים מקולקלים ורעש של שיחות טלפון רועשות. מה קורה בספרייה העירונית ע"ש לזר?

פורסם בתאריך: 3.1.18 09:31

ספריות עירוניות הן לרוב מקום מכובד, שקט ונעים לישיבה ממושכת, עיון ולמידה, אך בספריה העירונית ע"ש לזר ברעננה המצב הוא בדיוק הפוך. הספריה הוותיקה שנמצאת במרכז העיר נמצאת במצב של הזנחה וזאת למרות פניות רבות בנושא לעירייה. השטיחים במקום ישנים ומרופטים עם כתמים עליהם, השירותים מטונפים, פחי האשפה עולים על גדותיהם, מתקני הנייר ריקים ומייבש הידיים מקולקל. כמו כן ישנן תלונות על כך שהספרניות לא שומרות על השקט ומנהלות שיחות טלפון רועשות המפריעות מבקרים.

שטיח בספרייה העירונית

השטיח

"מעבר להזנחה הפיזית של המקום גם דלפק הספרניות נמצא ממש באולם הקריאה, ללא שום הפרדה", אומר תושב העיר שמגיע באופן קבוע לספריה, "שיחות הטלפון התכופות שהן מנהלות או קולות האנשים המגיעים להחליף ספר מפריעים את השקט שהמעיינים זקוקים לו. לא זו הסביבה והתחושה שספרייה המכבדת את מבקריה צריכה להעניק .אזרחים מצעירי רעננה הבאים לשקוד על לימודיהם מקבלים דוגמא רעה להתייחסות העירייה אליהם".

מתקן ייבוש המקולקל

מתקן ייבוש המקולקל

בחודש מרץ האחרון פנה התושב במייל לראש העירייה, זאב בילסקי וביקש ממנו לטפל בדבר. בפנייתו כתב: "מאז יציאתי לגמלאות לפני כשמונה חודשים אני נוהג לבקר תכופות בספרייה העירונית לצורך עיון וכתיבה. אני חייב לומר כי הרושם שהספרייה העירונית משאירה הוא קשה ביותר ואפילו מביש. מדובר בחללים משותפים עם ריהוט דל המזכיר בתי ספר של שנות החמישים במאה הקודמת, שטיחים מרופטים ומוכתמים בכתמי רטיבות ישנים ענקיים, שירותים ישנים ונוראים ומיזוג לא הולם. דלפק הספרניות דל ועלוב. בקרתי בהרבה ספריות בעולם והספרייה העיונית ברעננה לא מזכירה אף אחת מהם".

שטיח בספריה העירונית

מתקני הסבון הריקים בספרייה העירונית

מתקני הסבון הריקים

 

"ניסיונות חוזרים שלי להגיע במייל לראש העירייה לפני מספר חודשים ולבקש התייחסות/תיקון המצב לא נענו", אומר התושב, "אחת מסגניותיו השיבה תשובות כלליות ללא התייחסות לעצם העניין וניתן היה לעשות בהן ״העתק הדבק״ לכל טענה שאזרח מעלה בכל עניין שהוא.  כמובן, לצערי הרב, שום דבר מהתלונות שהעליתי לא תוקן".

שטיח בספרייה העירונית

שטיח בספרייה העירונית

מעיריית רעננה טרם התקבלה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר