סמינר ההכשרה של כנפיים של קרמבו
סמינר ההכשרה של כנפיים של קרמבו

הילדים המרגשים של "כנפיים של קרמבו" יצאו לסמינר ארצי

צוות הסניף הרענני של תנועת הנוער לבעלי צרכים מיוחדים, יצא לסמינר הכשרה. "הסמינר היה מגבש ונתן לנו כוחות לקראת המשך השנה", אמר מרכז הסניף

פורסם בתאריך: 6.1.18 17:55

לתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לילדים בעלי צרכים מיוחדים קיימים 64 סניפים ברחבי הארץ. פעילי הצוות של הסניף הרענני יצא בשבוע שעבר לסמינר ארצי שמטרתו להכשיר את הצוות  בתחומים עליהם הם אחראיים לטובת ניהול הסניף במהלך שנת הפעילות.

בני הנוער הצעירים קיבלו כלים ניהוליים ולמדו איך לבצע באופן הטוב ביותר את התפקידים עליהם הם אחראים בסניף, ביניהם,  תחום החניכים והמשפחות, תחום החונכים, ההדרכה, הלוגיסטיקה, ההסעות והבטיחות. הסמינר הסתיים בהצלחה כשבני הנוער צוידו בכל מה שנדרש על מנת להבטיח את בטיחותם והדרכתם של עשרות הפעילים בתנועה.

 

 

אלעד בוטבול, מרכז הסניף: "זהו סמינר הצוותים השמיני שלי בסך הכל כרכז בצוות המוביל של סניף רעננה. הסמינר עבורי הוא הזדמנות להתגבש יחד עם הצוות המדהים שלי שמלווה אותי במהלך כל השנה בעבודה קשה, שכל כולה למען הצלחת הסניף והתנועה. ביומיים הללו אני זוכה שוב ושוב לפגוש את מאות רכזי התנועה ברחבי הארץ ולשתף בסיפורים המרגשים מהסניפים ולתמוך אחד בשני בעזרת מתן פתרונות לבעיות שונות שיש בסניפים. לאחר שיחות רבות עם רכזי הצוות שלי, ניתן לומר שהסמינר היה מצד אחד מהנה, מגבש וחוויתי אך מצד שני מלמד ונותן כוחות לקראת המשך השנה. הסמינרים הללו לדעתי חשובים במיוחד לכל אחד ואחד מהרכזים שמנהלים את סניפי כנפיים של קרמבו ברחבי ישראל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר