תנועת עזרא
תנועת עזרא

תנועת הנוער עזרא: קראוון ישן, אין תאורה והשירותים לא עובדים

הסניף הרענני של התנועה פועל מקראוון ישן שנמצא בשטח בית הספר יבנה. צוות בית הספר לא מאשר לחניכים להשתמש בשירותים ובקולר שנמצאים במקום ונועל אותם

פורסם בתאריך: 3.1.18 14:49

תנועת הנוער עזרא היא תנועה פחות מוכרת מתנועות נוער כמו בני עקיבא או הצופים אך למעשה היא תנועת נוער דתית וותיקה הפועלת ברחבי הארץ משנת 1933. את דרכה התחילה התנועה בקהילה היהודית בגרמניה וכיום היא מונה למעלה מ-50 סניפים ברחבי הארץ כאשר הסניף ברעננה הוא הסניף היחידי באזור השרון.

הסניף הרענני של התנועה פועל כיום מתוך קרוואן שנמצא בתוך בית הספר יבנה. הקראוון הזה יועד לתנועה לפני כ-20 שנה כשהיו בה רק 20 חניכים, היום, עשרים שנה אחרי וישנפ כבר 200 חניכים שמגיעים פעמיים בשבוע לפעילות במקום.ההורים של חניכי התנועה טוענים שבמשך שנה וחצי הם מבקשים מהעירייה לשפר את התנאים שלהם ולא מקבלים מענה. בימים אלו, לאחר פניה של אחד ההורים לחבר המועצה, אלי אלוש, התחיל דו שיח בין העירייה להורים על מנת לקדם את הנושא.

פעילות תנועת הנוער עזרא כאמור מתקיימת בקראוון שנמצא בבית הספר יבנה, בקראוון נמצאים שירותים שלדברי ההורים לא עובדים כבר חצי שנה. צעבר לכך פעילות התנועה היא לאחר סיום שעות הלימודים והצוות של בית הספר לא מאפשר לחניכי התנועה להשתמש בשירותים ובקולר של בית הספר ונועל אותם. ליד הקרוואן יש ברז השקיה והחניכים משתמשים בו. עוד אומרים ההורים כי הקראוון כבר ישן ומוזנח והתאורה לא עובדת. ההורים מבקשים מהעירייה שתקציב להם מקום ראוי ושהנהלת בית הספר יבנה תאפשר לילדים להשתמש בקולר ובשירותים.

סניף תנועת עזרא

סניף תנועת עזרא

בעצתו של חבר המועצה אלוש, הקימו בימים אלו ההורים ועד הורים שהחל לפעול ביחד על מנת לשפר את המצב. בתחילת השבוע קיימה הקבוצה מפגש תמיכה בו נכחו משתתפים רבים, ביניהם, חברי המועצה חיים גולדמן ואלי אלוש שבירכו את התנועה. יורם סילברמן, יו"ר וועד ההורים, אמר: "דיברנו עם העירייה על התנאים שבהם אנחנו נמצאים  היום ושאלנו מה הם יכולים לעזור. הייתה ישיבה בה דברים עלו ועכשיו צרי לראות שמשהו באמת קורה. זה תהליך, בינתיים הדברים הם אותו הדבר. מחר אני הולך לעירייה, נראה שיש כוונה לעזור אבל זה נשמע שקשה להם כי הם אומרים שאין להם מקומות פנויים בשבילנו. זה תהליך שאנחנו נמצאים בו כבר כמעט שנתיים, אנחנו מבקשים מהעירייה למצוא מקום קבוע וגדול יותר ועד עכשיו זה לא קרה".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "תנועת הנוער 'עזרא' פועלת וממשיכה לפעול במבנה בית הספר 'יבנה'. אנו מקיימים בימים אלו דו שיח עם הנהלת בית הספר וכל הגורמים המעורבים על מנת למצוא פתרונות הולמים להמשך פעילותה של התנועה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר