שמואל רפאל שדמי
שמואל רפאל שדמי

אשתו של הרב שדמי: "אנחנו זקוקים למתנדבות שיחלקו נרות שבת לרפואת בני"

אימו של שמואל שדמי שנפגע בתאונת הדרכים ביום שישי שעבר מבקשת מנשות העיר להתנדב לחלוקת נרות שבת לרפואת בנה

פורסם בתאריך: 10.1.18 09:47

לאחר שבשישי שעבר נפגע באורח קשה בנו של מנהל בית חב"ד, הרב אליהו שדמי, בתאונת דרכים מבקשת הבוקר אימו, סימה שדמי, את עזרתן של נשות העיר בחלוקת נרות שבת לרפואת בנה. "נרות שבת מוסיפים באור לזירוז רפואתו השלימה של רפאל שמואל שלנו", היא אומרת, "אנו רוצים שיהיו מוקדים בכל רחבי רעננה לחלוקת נרות שבת קודש אנו זקוקים למתנדבות שיחלקו בחמישי, שישי את הנרות. יש כח לתפילות ולמעשים הטובים שלנו, ובקרוב ממש נבשר בשורות טובות".

יוסף שדמי, אחיו הגדול של שמואל אומר הבוקר: ״אחינו רפאל שמואל שוכב ללא הכרה בטיפול נמרץ לאחר תאונה קשה.אנו בטוחים ומלאי תקווה שהתפילות שנאמרו ע"י ילדי רעננה בכל מוסדות החינוך בשבוע האחרון ואמירת התהילים של הרבים יבקעו רקיעי שמים לרפואתו .בננו מטופל במחלקת טיפול נמרץ בילינסון ע"י צוות מדהים. מהם שמענו עד כמה חקר המוח נסתר ועד כמה חשוב התחום המטאפיסי  ומועילות האנרגיות חיוביות. אנו מודים לתושבי רעננה היקרים על החיבוק החם שמגישים לנו בעת הזו ומבקשים להרבות במעשים טובים לזכותו. ולקראת שבת הקרובה מכל אישה ובת בשעת הדלקת נרות שבת (16:36) להתפלל לרפואת רפאל שמואל בן סימה. חלוקת ערכת נרות שבת תתקיים במוקדים לאורך רחוב אחוזה".

ביום שישי בצהריים אירעה תאונת דרכים קשה בכביש 444 סמוך למחלף אייל בה נפגע בנו של הרב אליהו שדמי, בנו של שדמי, שמואל, נפצע בתאונה ופונה לבית החולים בלינסון כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. מבית החולים בלינסון נמסר היום כי מצבו שמואל מוסיף להיות קשה אך הוא יצא מכלל סכנה.

שמואל, היה בדרכו לאסוף אורח לשבת כאשר אירעה התאונה ואביו גילה על התאונה כאשר קיבל טלפון מהאורח שבנו לא הגיע. אז יצא הרב לחפש את בנו עד שנודע לו כי היה מעורב בתאונת דרכים. הרב שדמי ביקש אתמול להתפלל לרפואת בנו, שמואל בן סימה.

הרב אליהו שדמי

הרב אליהו שדמי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר