סיגלית והכלבה שלה. צילום פרטי
סיגלית והכלבה שלה. צילום פרטי

סיפורה המקומם של סיגלית, לקוית ראייה, שנהגי המוניות בעיר מסרבים לשרת אותה

סיגלית, שנעזרת בכלבת נחיה, טוענת שנהגי מוניות מסרבים להסיע אותה ושלקניון רננים לא מכניסים אותה,שוב, בגלל כלבת הנחיה

פורסם בתאריך: 8.1.18 11:49

לא מעט פעמים אנחנו מפרסמים כאן על האנשים הטובים ברעננה שעוזרים לזולת ומקבלים את השונה אך סיפורה של סיגלית, תושבת העיר ולקוית ראיה, הנעזרת בכלבת הנחיה שלה רונדה, הוא לא סיפור כזה, סיפורה של סיגלית הוא מקומם ומכעיס.

סיגלית מספרת כי ישנם לא מעט נהגי מוניות בעיר שמסרבים להסיע אותה בגלל כלבת הנחייה. לדבריה לא פעם קורה שהיא מנסה לעצור מוניות ברחוב אך אף מונית לא עוצרת, כמו כן כשהיא מזמינה מונית הרבה פעמים מגיע הנהג ולא מוכן להעלות אותה בטענה שהכלבה מלכלכת את המונית, או לחילופין מתחמק ממנה ואומר לה שהוא הוזמן על ידי אדם אחר. סיגלית מספרת שהמוניות הן לא הבעיה היחידה, גם כאשר היא מנסה להיכנס לקניון רננים עם כלבתה, המאבטחים עוצרים אותה ומעכבים אותה בטענה שהיא אינה יכולה להיכנס איתה, וכל זאת למרות שהדבר מנוגד לחוק איסור הפליית אנשים עם עיוורון המלווים בכלבי נחייה.

"כשאני מנסה לעצור ברחובות של רעננה מונית אף אחד לא עוצר לי", אומרת היום סיגלית, "הרבה פעמים אני מזמינה מחברות מוניות ואז מגיע הנהג ואומר שהוא הוזמן על ידי מישהו אחר ובורח. הכל בגלל שלטענתם הכלבה מלכלכת להם את האוטו. זה לא חוקי. פעם אחת הזמנתי מונית והנהג התווכח איתי במשך עשרים דקות שהוא לא מוכן להסיע אותי, רק אחרי שאיימתי שהוא יקבל קנס הוא נבהל ולקח אותי, ובדרך עוד אמר לי שאני לא יכולה ליפול עליהם ככה ושהם לא רוצים כלבים. גם אני לא רוצה כלב אבל מה לעשות ככה אלוהים נתן לי ואני מקבלת את זה באהבה. זו הכלבה הכי יפה והכי מקסימה והכי חברותית שיש. אני רוצה להעלות את רמת המודעות לנושא הזה ברעננה. הייתי רוצה שהדבר הזה יגיע גם לעיניים של קניון רננים. נמאס לי כבר להתווכח איתם כל שני וחמישי בכניסה לקניון. הכלבה שלי נכנסת לכל מקום, ושם הם עושים לי בעיות. אני מסבירה להם שזו כלבת נחיה שהיא נכנסת לכל מקום ומראה להם את החוק והם אומרים לי מה פתאום ומתחילים לעכב אותי ועושים טלפונים עד שמאשרים לי. הבורות והחוסר מודעות שולטת בכל מקום".

מקניון רננים נמסר: "קניון רננים מסביר פנים לכל אדם באשר הוא ובכלל זה גם לאנשים בעלי מוגבלויות. מבקרים עם כלבי נחיה נכנסים לקניון כל הזמן ואנשי האבטחה בקניון מתודרכים בנושא חוק נגישות נכים ולהרשאת כלבי נחייה לבעלי מוגבלויות. בכל מקרה אנו נחדד בפני עובדי הקניון שוב את הנושא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר