רונית וינטראוב
רונית וינטראוב

וינטראוב על חוק המרכולים: "עומדים בפנינו ערוצי מאבק נוספים, ביניהם הערוץ המשפטי"

וינטראוב הגיבה הבוקר על חוק המרכולים שעבר אמש בקריאה שלישית בכנסת. עוד אמרה: "השבת ברעננה היא תוצאה של תמיכה ציבורית במרצ"

פורסם בתאריך: 9.1.18 12:55

חוק המרכולים שאושר אמש בקריאה שלישית בכנסת הצליח לעורר סערה בלא מעט רשויות מקומיות ברחבי הארץ. לפני כשבועיים פנתה סיעת מרצ ברעננה ובראשה, רונית וינטראוב, לחברי מועצת העיר בבקשה לקבל את תמיכתם בחוק עזר עירוני שיימנע את יישום החוק ברעננה אך נתקלה בחוסר היענות. הבוקר הגיבה וינטראוב לאישור החוק ואמרה כי היא תמצה את כל הערוצים האפשריים על מנת למנוע את יישום החוק.

"השבת ברעננה שבמסגרתה יש איזורי בילוי ומסחר פעילים והעירייה פותחת מתקני תרבות ובילוי שבאחריותה, היא תוצאה של תמיכה ציבורית למרצ רעננה והעובדה שאנחנו גורם משמעותי בניהול העיר", אומרת וינטראוב, "ההכרה שהגדלת הכוח הציבורי הזה נדרשת, מתחדדת לנוכח הסירוב של  סיעות אחרות במועצת העיר לתמוך ביוזמה שלנו לחוקק  חוק עזר עירוני שילחם בחוק המרכולים שעבר הלילה. אמשיך לנהל  ללא פשרות את המאבק שישמור ברעננה את הזכות של כל אחת ואחד לקיים את השבת שלהם על פי בחירתם  ואשאף להוביל את רעננה בדרך של שמירה על מרקם חיים שהושג בעמל  רב. עומדים בפנינו ערוצי מאבק נוספים, ביניהם הערוץ המשפטי  ואנו נמצה כל אחד מהם. לשמחתי אני זוכה לרוח גבית מתושבים רבים שמייצגים דרכי חיים מגוונות  ושונות, אך המשותף להם הוא הרצון  לשמירה על פלורליזם אמיתי שבכוחו לייחד את העיר. לא אוותר על רעננה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר