רואי דינוביץ'. צילום עיריית רעננה
רואי דינוביץ'. צילום עיריית רעננה

בילסקי ודינוביץ' ברשימת 20 האנשים המובילים בעולם התקשורת וההייטק הישראלי

לפי עורך אתר Telecom News בילסקי ודינוביץ' הצליחו להביא את רעננה לכך שתיהיה שנייה רק לתל אביב מבחינת כמות תעשיות ההייטק

פורסם בתאריך: 10.1.18 20:10

כמידי שנה מפרסם אתר Telecom News את רשימת 20 האישים הבולטים, שהובילו את עולם התקשורת וההייטק הישראלי. בין האנשים שנמצאים ברשימה של שנת 2017 נמצאים שני רעננים, האחד הוא ראש העירייה, זאב בילסקי, אשר לפי האתר נמצא ברשימה בזכות הדבקות שלו במטרה להפוך את רעננה לעיר המובילה בישראל בתחומי ההייטק והיזמות. והשני הוא רואי דינוביץ, ראש מנהלת עסקים בעיריית רעננה, מייסד מתחם Hubanana ויוזמות נוספות בעיר.

הגעתם של השניים לרשימה קשורה לכך שרעננה עברה לקראת סוף 2017 את רף ה- 670 סטארט-אפים, שבחרו למקם את עצמם ברעננה, ובכך עברה רעננה את הרצליה בהיקף הסטארט-אפים. מבחינת מספרים מוחלטים, רעננה היא שנייה רק לתל-אביב. בנוסף, גם חברות הייטק ותיקות, שאינן סטארט-אפים, יש בעיר בשפע והן גדלות בקצב מהיר. למשל, אמדוקס, שמגדילה את מצבת העובדים שלה במספרים של אלפי עובדים. לאחרונה גם נחשף, שחברת הענק הבינלאומית arm החליטה לפתוח מרכז מו"פ חדש וגדול בעיר.

 

 

העורך הראשי של אתר Telecom News אבי וייס, שפרסם את הרשימה כתב: "לפני 4 שנים צחקו מרואי דינוביץ ומראש העיר זאב בילסקי, כשאמרו שסטארט-אפים יעבדו ויפתחו ברעננה וגם יצליחו ויישארו ברעננה גם כשהם הופכים לחברות ענק. כבר כיום, רעננה השיגה את הרצליה בהיקף שטחי ההייטק הקיימים אצלה והם עוד יגדלו, תודות לעשייה המופלאה סביב השעון של הצוות בראשותו של רואי דינוביץ. כך, די בקרוב, רעננה, ביחס לגודל העיר, תהיה מספר 1 בין הערים בישראל מבחינת היקף המועסקים בה בתעשיות ההייטק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר