רחלי בן ארי סקעת
רחלי בן ארי סקעת

האם רחלי בן ארי סקעת בדרך לפוליטיקה הארצית?

במדגם שהתקיים בכנס ה"ליכודיאדה" בסוף השבוע האחרון נבחרה בן ארי סקעת למקום הראשון בסיעת הליכוד במחוז מישור החוף

פורסם בתאריך: 14.1.18 20:07

בסוף השבוע האחרון השתתפה חברת המועצה ויו"ר סניף הליכוד ברעננה, רחלי בן ארי סקעת, בכנס ה"ליכודיאדה" באילת שם זכתה במקום הראשון במדגם לנציג הליכוד במחוז מישור החוף. בן ארי סקעת זכתה ב22.56 אחוז מקולות המצביעים מתוך עשרה מתמודדים.

"זו הייתה חגיגה דמוקרטית קודם כל", אומרת היום בן ארי סקעת, "על תנועת הליכוד עוברת תקופה לא פשוטה כשהיא בשלטון והמטרה שלנו היא לאחד את התנועה ולחזק אותה. בנוסף לכך גם היה מדגם של פריימריז בליכוד. אמנם זה לא פריימריז מייצג כי כמות האנשים מצומצמת ביחס למתפקדי הליכוד אבל זה נתן איזושהיא נקודת אור".

מול בן ארי סקעת התמודדו פעילי ליכוד ותיקים וראש מטה של סגן שר. "מי שנבחר בקטגוריה בשנה שעברה היה במקום 27 ברשימת הליכוד", מוסיפה בן ארי סקעת, "כאישה התמודדתי מול גברים בלבד וניצחתי, אז אני גם רואה בזה זכות ואני מודה על זה, זה לא דבר מובן מאליו".

 

זה גורם לך לשקול לרוץ לכנסת?

"זה נותן לי נקודת אור לדעת שהציבור רוצה אותי גם במישור הארצי. אנחנו נבחן את הנושא הזה בהחלט לכאן או לכאן. מה שבטוח זה שאני אהיה במקום שבו אני באמת אוכל להשפיע ולתת מענה לציבור ששלח אותי. איפה שירצו אותי הכי הרבה שם אני אהיה. אנחנו נעשה סקר עומק ונפעיל את האסטרטגיה הנכונה והנדרשת לעמוד את הדברים בצורה מושכלת ונחליט לאיזה באיזה כיוון נשים את כובד משקלנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר