שני דימנט
שני דימנט

לא יאמן: כבר חצי שנה שתושבת העיר מחכה לרישיון הנהיגה שלה

מחודש אוגוסט נשלחים לשני דימנט רשיונות נהיגה זמניים אך בעוד כשבועיים תוקפם ייפוג ובמשרד הרישוי אומרים לה: "אין לנו פתרון"

פורסם בתאריך: 16.1.18 18:28

מחודש אוגוסט האחרון מחכה תושבת העיר, שני דימנט, לרשיון הנהיגה שלה, זאת לאחר ששילמה עליו את 450 השקלים הקבועים בחוק. בינתיים היא מקבלת ממשרד הרישוי רישיונות נייר זמניים, אך בראשון לפברואר גם האפשרות לרישיון זמני תיגמר.

"בחודש אוגוסט השנה חידשתי את רשיון הנהיגה שלי", מספרת דימנט, "הלכתי' שילמתי ואחרי מספר שבועות נזכרתי שלא קיבלתי אותו ופניתי למוקד של משרד התחבורה. הסברתי להם שלא קיבלתי את הרישיון והם אמרו שהרישיון נשלח כבר ב-13 באוגוסט. לאחר כחודש פניתי שוב ונמסר לי כי אין להם מושג מדוע לא קיבלתי עדיין את הרשיון. בנתיים הם מחדשים לי רשיונות זמניים אך לפי החוק ניתן להוציא רק שני רשיונות זמנים שתקפים לחמישה חודשים. בחודש אוקטובר האחרון פניתי אליהם שוב והם כמובן לא ידעו מה להגיד והתנצלו. פניתי לאתר האינטרנט וחיפשתי כתובת מייל לבירורים. שלחתי מייל בתחילת חודש נובמבר בו ציינתי שטרם קיבלתי את הרשיון ולא קיבלתי שום תגובה בעניין".

בשבוע שעבר יצרה דימנט שוב קשר עם המוקד של משרד הרישוי, מכיוון שתאריך הרישיון הזמני עומד לפוג ואי אפשר להמשיך לחדש אותו. "שוב ענתה לי נציגה שטענה שאין לה תשובות בשבילי, ואמרה לי שעד לראשון לפברואר עלי לקבל את הרישיון אחרת שוטר יכול לתת לי דו"ח. אתמול (ב') שוב דיברתי איתם והעבירו אותי למנהלת האחראית אבל גם לה לא היו תשובות והפתרון שלה היה שאני אסע למשרד התחבורה בפתח תקווה כדי לבקש אישור מיוחד שימשיכו לתת לי רישיון זמני.  אני תושבת רעננה, למה אני צריכה לנסוע עד לפתח תקווה, לבקש שינפיקו לי שוב רשיון זמני ולשלם תוספת תשלום?".

 

 

ממשרד התחבורה נמסר: "על גברת שני דימנט לפנות לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריה ולהנפיק רשיון חדש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר