יו"ר קרן רועי לא אחסר
יו"ר קרן רועי לא אחסר

12 שקלים בלבד, זה מה שאתם צריכים לתרום כדי לעזור לילדים מעוטי יכולת

קרן רועי לא אחסר יוצאת במיזם חדש בו היא תמכור עציצי רקפות ב-12 שקלים והכסף שייאסף ממכירתם יתרם לטיפולים רפואיים לילדים מעוטי יכולת ברעננה

פורסם בתאריך: 22.1.18 13:04

לאחר שהצליחה בקמפיין גיוס ההמונים שערכה יוצאת קרן רועי לא אחסר במיזם חדש לרגל חג הט"ו בשבט שיתקיים בשבוע הבא. כחלק מהמיזם תקיים הקרן מכירת עציצי רקפות ועשבי תבלין, תמורת 12 שקליםם בלבד וכל הכסף שייאסף, ייתרם עבור טיפולים רפואיים ופסיכולוגיים של ילדים מיעוטי יכולת בעיר.

רן סגל, מנכ"ל הקרן: " השנה אנחנו עושים פרויקט חדש לרגל טו בשבט, אנחנו מתככנים למכור 9,000 רקפות וגם עשבי תבלין בכל העיר, ממש בכל מוסדות החינוך, בתי ספר, תיכונים, גנים וגנים פרטיים שהצטרפו לפרויקט. המטרה היא להכניס הכנסה מזה עבור טיפולים רפואיים לילדים וגם טיפולים פסיכולוגיים, לילדים ברעננה. כל שנה הכסף שאנחנו אוספים ותורמים הולך למטרה אחרת. והשנה בחרנו בתחום הזה.

איך הגעתם לבתי הספר?

"פניתי לכל אחד ואחד מהם, לחלק באופן אישי, חלק דרך מחלקת החינוך שעוזרת לי וחלק גם פנוי אחרי שהם שמעו על הפרויקט. חשוב לציין כי לאחר שפרסמתי את הפרויקט בפייסבוק קיבלתי המון פניות של תושבים, אנשים פרטיים שמבקשים לרכוש רקפות ולמזלי העירייה עושה הפנינג קיימות ב-2/2 ואז היא נותנת לי שולחנות ומקום למכור את הרקפות הללו".

כמה כסף אתם רוצים לגייס במיזם הזה?

"אנחנו רוצים להגיע לחלוקה של 9,000 רקפות במוסדות חינוך ויש לנו הערכה למכור כ- 12,000 עציצים בסך הכל, כולל ההפנינג. עם הכסף הזה, סכום שאמור להגיע ל- 60 אף שקל, אנחנו עעביר לטובת המיזם החשוב הזה. אני קורא לחברות בעיר להצטרך אלינו להצלחה ולרכוש רקפות דרכינו. להזמנות [email protected]

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר