מרסלו גל
מרסלו גל

תכירו את חבר המועצה החדש: מרסלו גל

גל יכנס למועצת העיר ברגע שראש העירייה, בילסקי, יעזוב את תפקידו. מי לדעתו צריך להחליף את בילסק? "עוד לא גיבשתי דעה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 23.1.18 12:07

בעקבות הודעתו הדרמטית של זאב בילסקי כי בחודש אפריל הקרוב הוא יעזוב את תפקידו כראש עיריית רעננה וימונה ליו"ר מטה הדיור באוצר, ייכנס למועצת העיר חבר מועצה חדש מסיעתו של בילסקי, מרסלו גל. "אני עדיין לא יודע מי הולך להיות ראש העיר במקומו של בילסקי ואני גם החלטתי שאני לא אתן את דעתי בנושא עד שאני אושבע. עוד לא גיבשתי דעה לגבי מי אני אצביע לו", אמר היום גל לצומת השרון.

מרסלו גל (54) תושב רעננה מזה 26 שנה, נשוי ואב לחמישה ילדים ובעל תואר בלוגיסטיקה ואדמיניסטרטיבי ובימים אלו מנהל, ביחד עם אשתו, משרד אדריכלים. הוא שירת ביחידת מודיעין כתשע שנים ולפני כשלוש שנים הוא נסע לגיניאה שבאפריקה שם ניהל בי חולים יהודי. לפני כשמונה חודשים הוא חזר לרעננה וכיום הוא רוצה לחזור לפעילות ציבורית.

תמיד היית פעיל מבחינה חברתית?

"אני תמיד הייתי פעיל חברתי ועסקתי בנושא הספורט, נתינה ועולים חדשים בעיר. תמיד הייתי פעיל בבתי הספר בוועד ההורים. הצטרפתי למסע של בילסקי לפני כארבע שנים והוא מיקם אותי כמספר 9 במפלגה שלו אבל בגלל שהייתי בשלוש השנים האחרונות בחו"ל קצת התרחקתי. עכשיו שחזרתי אני שוב חוזר לפעילות ומקווה לתרום מהידע שלי והניסיון שלי לעיר".

איך הגבת להודעתו של בילסקי?

"זה קורה אוטומטית כך שאף אחד לא הודיעו לי על כך, גם לא בילסקי עצמו. זה קורה ברגע שמישהו פורש. ברגע שפורסם שבילסקי עוזב הבנתי שזה קורה, שמחתי מאוד גם אם זה יהיה רק למעט זמן עד הבחירות. אני מרגיש שאני יכול לתרום לעיר הזו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר