אריה פרידמן. צילום עזרא לוי
אריה פרידמן. צילום עזרא לוי

"אם הציבור הדתי ירוץ בבחירות תחת דגל אחד הוא יקבל בחזרה את ההשפעה שהייתה לו"

אריה פרידמן זכה אמש בפריימריז של סניף מפלגת "הבית היהודי" ברעננה. בדקנו איתו מהן התוכניות לעתיד והאם הוא מתכוון לרוץ לראשות העיר

פורסם בתאריך: 23.1.18 19:12

בפריימריז שנערך אמש בסיעת הבית היהודי ברעננה זכה יו"ר המועצה הדתית בעיר, אריה פרידמן. הסניף הרענני של הסיעה מונה 39 חברים ובבחירות קיבל פרידמן 20 קולות. המתמודדים עליהם גבר פרידמן הם חברי המועצה, דרורה כהן שקיבלה 13 קולות וחבר חיים גולדמן שקיבל שישה קולות.

"התפקיד של מועצת הסניף של הבית היהודי הוא בעצם מקור הסמכות של המפלגה ברעננה. המועצה היא זו שתאשר הסכמים קואליציוניים, תבחר נציגים לוועדות השונות וכו'. אני כרגע מתמקד בטווח הקצר, דהיינו הקמת מועצה ואחרי הבחירות הקמה של מועצת הסניף ואחר כך נחשוב מה אנחנו עושים בקדנציה הבאה. יש לנו עוד כמה חודשים טובים לחשוב על כך".

יש גם תכנון לרוץ לבחירות לראשות העיר?

"הנציגות הדתית ברעננה סובלת מהעדר מנהיגות בקדנציה הנוכחית וחוסר שקט ואחדות בכללי. אני מאמין שהבחירה שלי אתמול בפריימריז תוביל להחזרת השקט בתוך המחנה הדתי. אם בבחירות הבאות הציבור הדתי ירוץ תחת דגל אחד הוא יקבל בחזרה את ההשפעה שהייתה לו בעבר. אם אני אחליט שאני אלך לבחירות המוניציפאליות, אם אתמנה לתפקיד כלשהו, וזה אם גדול מאוד, אני אאלץ לפרוש מהתפקיד שלי כיו"ר המועצה הדתית, תפקיד בו אני משמש כיום ושייך למשרד הדתות ונותן שירות לתושבי העיר רעננה".

השר בנט התקשר לברך?

בוודאי. השר בנט הוא ראש המפלגה שלי. הוא התקשר וגם שרת המשפטים איילת שקד. יש לנו קשרים מאוד הדוקים בתוך המפלגה לאורך כל השנים, לא רק בבחירות האלו. בטח ובטח שהנציג שהם סומכים עליו נבחר".

נפתלי בנט. צילום תומר אפלבאום

התקשר לברך. צילום תומר אפלבאום

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר