המשמחים של ליאל גדעוני
המשמחים של ליאל גדעוני

"המשמחים של ליאל גדעוני" מגיעים היום לשמח את הילדים בבית לוינשטיין

קבוצת "המשמחים של ליאל גדעוני'' לזכרו של סמ"ר ליאל גדעוני ז"ל שנפל בצוק איתן מגיעה לבית לוינשטיין כדי לשמח את הילדים המאושפזים וקוראת לכם להצטרף

פורסם בתאריך: 28.1.18 15:42

פוסט של עמוד הפייסבוק, "המשמחים של ליאל גדעוני" לזכרו של סמ"ר ליאל גדעוני שנפל בצוק איתן, הפך השבוע לויראלי, הודות לבקשה המיועדת לתושבי רעננה והסביבה. הפוסט שזכה לאלפי שיתופים הזמין אנשים להצטרף לקבוצה שמתארגנת, מתוך מטרה להגיע בכל שבוע, כדי לשמח את החולים המאושפזים במקום.

מקים עמוד הפייסבוק הוא משה זרנסקי סטודנט לפסיכולוגיה באוניברסיטת בר אילן. "הקמתי אותו לפני שלוש שנים לעילוי נשמת חבר שלי שהיה ההרוג האחרון במבצע צוק איתן. התחלתי את הפעילות לזכרו יחד עם עוד שני חברים בבית החולים תל השומר, שם שימחנו חיילים מאושפזים. בגלל שבמחלקות ילדים יש המון מתנדבים, אנחנו בחרנו להתנדב במחלקות בהן יש פחות אנשים שמגיעים לבקר ולשמח. משם זה התפתח לכל מיני מקומות בכל הארץ ועכשיו אנחנו רוצים לשמח גם בבית החולים לוינשטיין. אנחנו ממש צוות קבוע שנוסע למחלקות שונות. ככל שיש לנו יותר מתנדבים, יש לנו אפשרות להתחלק ליותר קבוצות ולעבור ביותר חדרים. כך שאם יש יותר מתנדבים, אנחנו מגיעים ליותר אנשים בבתי חולים.

מה המסר שאתם מנסים להעביר ?

"לשמוח! אנחנו גוף התנדבותי לגמרי ומביאים את עצמנו. יש לנו בקבוצה אנשים שמנגנים, ליצנים רפואיים ממכלת שמחת הלב, מוזיקאים וכל מי שרוצה לעשות מעשה טוב ולשמח. בסופו של דבר מגיעים אנשים שבאים להעביר מסר של שמחה לחולים. המוטו שלנו שעל שמו ביססנו את כל העניין, "תחייכו חיוך של שמחה כי שמחה זה הכוח להמשיך", זהו בעצם המוטו של ליאל ז"ל ואנחנו מסתמכים עליו. בכל ביקור שלנו, אנחנו גם מחלקים כרטיס ביקור עם תמונה של ליאל ביום בו הוא נכנס לעזה וצולם לאחרונה ועם המסר שלו לחייך ולשמוח".

איך הגעתם לבית לוינשטיין?

שירי, הפסיכולוגית של בית החולים לוינשטייו פנתה אלינו לאחר שהיא שמעה עלינו ואמרה שנוכל לסייע לחולים בתחום הנפש כי נשמח אותם. פרסמנו בפייסבוק שלנו והגענו כבר למעלה מ- 60 חברה שמעוניינים להתנדב.

מתי תגיעו ללוינשטיין?

היום, בין חמש וחצי לשבע וחצי בערב ונשמח אם יצטרפו אלינו אנשים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר