עו"ד עמיקם הדר
עו"ד עמיקם הדר

פרשה של הונאת לקוחות: כתב אישום נגד עורך דין מרעננה ונגד אשתו

לפי כתב האישום עורך דין הדר הונה תשעה לקוחות שונים כאשר בדה חקירות פליליות נגדם בהן לכאורה טיפל והרוויח במרמה את שכר הטרחה

פורסם בתאריך: 7.6.17 15:15

פרקליטות מחוז מרכז הגישה ביום חמישי שעבר כתב אישום כנגד תושבי רעננה, עו"ד עמיקם הדר, אשתו וקרוב משפחה של אשתו המתגורר בפתח תקווה, הנאשמים בעבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בנסיבות מחמירות, התחזות כעובד ציבור ועבירות נוספות. בנוסף פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום בפתח התקווה בקשה להערכת מעצרו של הדר, שנמצא במעצר מה-21 במאי, עד תם ההליכים.

לפי כתב האישום שהוגש בידי עו"ד נעמה תור זאבי, תשעה מתלוננים שונים שהיו לקוחותיו של הדר טוענים לניצול מעמדו כעורך דינם וניצול הידע שברשותו על חייהם האישיים. עוד עולה מכתב האישום כי הדר אסף מהמתלוננים פרטי מידע על חייהם, זיהה נקודת תורפה ובדה חקירה פלילית בעיניינם על מנת לקבל שכר טרחה עבור טיפול לכאורה בתיקים הפיקטיביים. בחלק מן המקרים שידל הדר את אשתו וקרוב משפחתה לסייע לו לקיים את מצג השווא בכך שיצרו קשר עם המתלוננים והתחזו לנציגי המשטרה המזמנים את המתלוננים לחקירות בתיקים הפיקטיביים שבדה. בחלק מן המקרים הדר זייף מסמכים רשמיים של חוקרים במשטרת ישראל, זאת כדי לקיים את מצג השווא בפני המתלוננים. בסך הכל קיבל הדר לידיו כ- 100,000 שקלים.

בבקשה להארכת מעצרו של הדר נכתב: "עיון בכתב האישום מגלה שיטה ענפה, מתוחכמת שחוזרת על עצמה ממש כעל כמודל עסקי, להונות אנשים שבאו איתו במגע תמים. מדובר באנשים שחיפשו את עצת עורך הדין הדר ואת שירותי ההגנה המשפטיים שלו. עורך הדין הדר הסב נזק לציבור כולו ולקדושת תפקידו של הסנגור הפלילי, כאשר מעל בתפקידו והשתמש בו כפלטפורמה לביצוע עבירות כלפי מי ששמו בו מבטחם. כל זאת מגלה מסוכנות מובהקת בתחום עבירות המרמה, ומקים חשש גם למסוכנות בתחום השיבוש וההשפעה על עדים".

עו"ד עמית בר, סנגורו של הדר מסר: "כתב האישום מצייר תמונה חד צדדית ולא מאוזנת. מדובר במספר מקרים של סכסוכי שכר טרחה בין עו"ד ללקוח. לאחר שנקבל את חומרי החקירה ונלמד אותם, אנו בטוחים כי התמונה תהיה מאוזנת ונכונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר