גן שעשועים. צילום זאב שטרן לגן המצולם אין קשר לכתבה
גן שעשועים. צילום זאב שטרן לגן המצולם אין קשר לכתבה

העירייה להורים: עזרו לנו למצוא צוות שיפעיל קייטנה, אחרת היא לא תתקיים

הורים לילדים הלומדים בגנים העירוניים קיבלו מכתב בו עיריית רעננה מבקשת מהם עזרה במציאת כוח אדם שיפעיל את קייטנות הפסח, אחרת הן לא יתקיימו

פורסם בתאריך: 11.2.18 12:21

בימים האחרונים קיבלו הורים לילדים הלומדים בגנים העירוניים מכתב ממחלקת הגנים בעיריית רעננה בו נכתב כי העירייה בודקת את האפשרות להפעיל את תוכנית משרד החינוך לחופשת הפסח לילדי הגנים הלומדים עד 14:00 בין התאריכים 22.3-28.3 ובין השעות 8:00-13:00. במכתב ביקשה העירייה את התגייסות ההורים במציאת כוח אדם שיפעיל את התוכנית, דבר שהוא הכרחי להפעלתה וכי בלי צוות הקייטנה לא תתקיים. במכתב צויין התשלום שיקבלו הגנננות, הסטז'ריות והסייעות וכתובת מייל אליה ניתן לפנות עם קורות חיים.

ב' תושבת העיר ואם לשלושה ילדים מספרת כי המכתב נשלח אל ההורים בקבוצת הוואטסאפ ושהיא לא מבינה מדוע העירייה מחכה לרגע האחרון בשביל למצוא כוח אדם. "זו ממש בדיחה", אומרת ב', "הם הציגו את זה שאם לא יהיה צוות לא תהיה קייטנה, מה זה השטויות האלה? למה הם מחכים לדקה התשעים בשביל לחפש צוות? הנושא הזה של סייעות והצוות הוא כל כך בעייתי, גם ככה יש מחסור, אז בשביל מה מחכים כל הזמן לדקה התשעים? אנחנו עוד שנייה בפסח ואם לא יהיה צוות אז לא תהיה קייטנה".

 

ב' מוסיפה כי היא לא מבינה מדוע ההורים הם אלו שצריכים למצוא את כוח האדם שיפעיל את הקייטנות. "למה אנחנו צריכים להתעסק בזה?אנחנו צריכים לעשות את העבודה של העירייה ולחפש להם עובדים? בקבוצות הווטסאפ של ההורים שומעים את תגובות האנטי לדבר הזה זה לא משהו שאני חושבת לבד.זה הזוי לחלוטין. עכשיו זה פסח, אוטוטו הם צריכים להתכונן לחופש הגדול ואז עוד פעם יצא מכתב הזה שבו הם מבקשים מאיתנו למצוא עובדים לחופשת הקיץ"?

 

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה באמצעות מנהל החינוך בוחנת אפשרות להצטרף לתכנית הפעלת 'בית הספר של החגים' בגנים ובבתי הספר, לתלמידים שאינם משולבים בצהרונים במהלך השנה. ההצטרפות לתכנית מותנית בגיוס כוח אדם לצורך הפעלתה. מנהל החינוך פנה להורים בבקשה כי ייקחו חלק פעיל במאמצים להצטרף לגייס כח אדם על מנת שנוכל להפעיל את התכנית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר