פרויקט הולכים יחדיו
פרויקט הולכים יחדיו

נווה זמר: פרויקט "הולכים יחדיו" עומד בפני סגירה

העירייה הודיעה כי אם לא יצטרפו עוד ילדים לפרויקט היא תפסיק את מימון המלווה מטעמה

פורסם בתאריך: 13.2.18 09:34

מזה שלושה שבועות שמתקיים בשכונת נווה זמר פרויקט "הולכים יחדיו", בו ילדי השכונה הולכים בכל בוקר לבית הספר "יחדיו" שנמצא בקרית שרת, בעזרת מלווה מטעם העירייה. הפרויקט קיים כבר מספר שנים  בבית הספר יחדיו ועד הי הייתה רק נקודת איסוף אחד ברחוב השחר.  את נקודת האיסוף בנווה זמר החליט לפתוח תושב השכונה ופעיל בהנהגת ההורים של בית הספר "יחדיו", ליאור בשן לאחר שהבין שתושבי השכונה זקוקים לה.

"הקמתי את הפרויקט קודם כל כדי להקל על העומס בכניסה לשכונת קרית שרת שם נמצא בית הספר", אומר בשן, " בשעות הבוקר עמוס מאוד ליד בית הספר. מה גם שאין כניסה ישירה מנווה זמר לתוך קריית שרת וצריך לעבור דרך כפר נחמן ודרך רחוב ויצמן על מנת להגיע לבית ספר מה שגורם להורים לעשות סיבוב גדול בשעותה בוקר. עוד סיבה היא כדי שהילדים יבצעו איזשהי פעילות גופנית. הם הולכים בערך 5-10 דקות וזה משהו שאנחנו רוצים לעודד כפעילים וכקהילה פעילה".

בחודש אוקטובר האחרון הפעילו הורי השכונה פיילוט של הפרויקט בו ההורים ליוו את הילדים לבית הספר. לאחר הצלחתו הם ביקשו מהעירייה שתסייע להם עם מלווה מטעמם לילדים והיא נענתה לבקשתם. בתחילת הפרויקט השתתפו 19 ילדים אך עם הזמן מספר הילדים ירד וכעת העירייה הודיעה כי אם לא תהיה עלייה במספר הילדים היא תפסיק את הגעת המלווה.

 

 

"בתחילת השנה פעילי השכונה לחצו על העירייה להשיג מלווה לילדים", אומר בשן, "בהתחלה זה היה קשה לעירייה למצוא אחת שתסכים ללוות את הילדים רק חצי שעה בשעות הבוקר. אחרי שהעירייה מצאה מלווה מספר הילדים המשתתפים ירד וכעת העירייה דורשת מהורי השכונה שתהיה עליה במספר המשתתפים כי אם לא היא תפסיק את מימון המלווה. השכונה מתפתחת ועם הזמן יהיו בה יותר ויותר ילדים. אני לא מתכוון לוותר בקלות על הפרויקט הזה כי העלות שלו שולית והרווחים כל כך גדולים שאני מאמין שזה חשוב". הרי בית הספר בשכונה לא יהיה עד ספטמבר 2019 וגם הוא לא יקלוט את כל הילדים בשכונה. אנחנו מסתכלים קדימה ועוד כמה חודשים יצטרפו לשכונה עשרות משפחות".

מעיריית רעננה נמסר: "פרויקט "הולכים יחדיו" מופעל בהצלחה זה מספר שנים בעיר, כהליכה רגלית משותפת של התלמידים מנקודת מפגש ברחוב השחר לבית הספר יחדיו, בליווי מלווה בשכר מטעם העירייה. הפרויקט הינו פרי שיתוף פעולה של הנהלת בית הספר, הנהגת ההורים והורי התלמידים ומופעל בכפוף לביקוש של לפחות 20 תלמידים. באחרונה, לנוכח ביקוש מקרב תושבי שכונת נווה זמר, הורחב הפרויקט גם לנקודת מפגש נוספת בנווה זמר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר