רן סגל. צילום אילנה סגל
רן סגל. צילום אילנה סגל

יו"ר עמותת "קרן רועי לא אחסר" פורש מתפקידו

לאחר שנתיים בתפקיד הודיע היום רן סגל, כי הוא פורש מתפקידו ומעביר את השרביט ליו"ר הנהגת ההורים של בית הספר אריאל, דביר סקעת

פורסם בתאריך: 13.2.18 12:59

לאחר כשנתיים בתפקיד יו"ר עמותת "קרן רועי לא אחסר", הודיע הבוקר רן סגל כי הוא פורש מתפקידו ומעביר את השרביט לדביר סקעת, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר אריאל בעיר. "בימים אלה אני מסיים תקופה של שנתיים כמנכ"ל קרן "רועי לא אחסר" ,כתב היום סגל במכתב שנשלח לתקשורת,  "היה לי כבוד רב לעבור עם מר משה חסן, אשר ייסד את הקרן, מתוך טרגדיה משפחתית, והפך אותה לקרן אשר מסייעת בתחומים רבים לתלמידים מעוטי יכולת. אני מעביר את הניהול למר דביר סקעת, לו יש קבלות רבות על עשייה מבורכת ומוצלחת, בעל קשרים ענפים ברשות המקומית, ואני בטוח שהוא האיש, שיקדם ויפתח את הקרן. תודה מקרב לב לתושבי רעננה, אשר תמכו ,סייעו ותרמו לקרן, אני גאה להיות אחד מכם".

סגל אומר היום לצומת השרון כי הוא אמנם עוזב את הקרן אך הוא מתכוון להמשיך בעשייה התנדבותית. "אני מתכוון להשתמש בפלטפורמת גיוס המונים כדי לעזור לקהלים עם נכויות וחולי סרטן", הוא אומר, "מיציתי את העבודה בקרן רועי, עשיתי שם שינוי ענק ואני צריך לחזור לעזור למשפחתי אחרת המינוס יחנוק אותי".

פרישתו של סגל מגיעה לאחר הצלחה בקמפיין גיוס ההמונים שיצר לקרן על מנת להשיג 300 מלגות לילדים מעוטי יכולת. "משנת 2012 עד 2016 הקרן הייתה בגרעון", אומר סגל, "בזבזנו את הכספים שהיו לנו בקופה ובשנת 2017 הקרן הגיעה בפעם הראשונה לרווחיות. אני חושב שזה יהיה נכון לפרוש בשיא ולהתקדם. יש לי מחליף מקסים ואני בטוח שהוא ירים את הקרן למחוזות חדשים".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר