רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי

"בפעם הבאה שתקרה תאונה אני אחשוב פעמיים אם לעזור"

פאולה לפידות נסעה ברחוב אחוזה, הבחינה בתאונה בין רכב לאופנוע, עצרה את הרכב בצד הדרך ויצאה לעזור לנפגעים. שלושה חודשים אח"כ היא קיבלה דו"ח מעיריית רעננה על הפרעה לתנועה

פורסם בתאריך: 13.2.18 19:13

בחודש נובמבר האחרון פאולה לפידות ובעלה נסעו ברחוב אחוזה, כאשר הבחינו שהרכב שנסע לפניהם פגע באופנוע. בני הזוג מיד עצרו את הרכב בצד, בעלה של פאולה ניגש לבדוק אתת מצב הנפגעים, תוך כדי שהיא התקשרה למד"א. הרכב של הזוג עמד בצד עם אורות מהבהבים עד שצוות של מד"א הגיע למקום ואז הם עזבו את זירת האירוע.

לפני כשבועיים קיבלה לפידות מעיריית רעננה דו"ח על סך 250 שקלים בגין עצירה מסוכנת ברחוב אחוזה. "בהתחלה לא הבנו מה זה הדו"ח הזה", היא אומרת, "אז נזכרנו שזה היה בזמן התאונה. אחרי שקיבלנו את הדו"ח בעלי התקשר למוקד של 101 כדי לקבל הוכחה על כך שדיווחנו על האירוע באותו היום והשעה. מד"א אישרו שקרתה התאונה, אך לא יכלו לזהות מאיזה מספר טלפון התקבל הדיווח. ואז חיפשתי בטלפון שלי את יומן השיחות ומצאתי את השיחה למד"א. ושלחתי ערעור על הדו"ח לעיריית רעננה בצירוף צילום המסך של השיחה היוצאת למד"א".

הדו"ח שקיבלה פאולה לפידות

הדו"ח שקיבלה פאולה לפידות

 

 

לפני כיומיים קיבלה  לפידות תשובה מעיריית רעננה שהערעור נדחה ושעליה לשלם את הדו"ח. "כתבו לי שעצרנו במקום מסוכן, שלא אמורים לחנות בו", היא אומרת, "הם כתבו שהפרענו לתנועה אך בכלל לא הייתה שם תנועה כי היא נעצרה בעקבות התאונה. נכון, מדובר ב- 250 שקלים, אני לא אמות אם אשלם אותם אבל זה קטע עקרוני בפעם הבאה שתקרה תאונה אני אחשוב פעמיים אם לעזור".

מעיריית רעננה נמסר: "כל החלטה לגבי ביטול/אי ביטול של דו"ח תנועה נמצאת בסמכותו הבלעדית של התובע העירוני, כבא כח היועץ המשפטי לממשלה. הנושא הועבר לבחינה מחודשת של התובע העירוני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר