עיריית רעננה צילום עזרא לוי
בניין עיריית רעננה צילום עזרא לוי

הסוף לתורים הארוכים: עמדת "אל תור" במרכז לשירות התושב

בעמדה שהוצבה במרכז לשירות התושב קיימים תאים ייעודים להגשת טפסים ללא המתנה. בין השירותים שניתן לקבל: הנפקת תו חניה, קבלת אישור לטאבו, הנחה בארנונה ועוד

פורסם בתאריך: 14.2.18 18:20

מרכז השירות לתושב רעננה השיק לאחרונה מגוון שירותים מתקדמים במטרה להנגיש את שירותי העירייה בצורה נוחה שתחסוך זמן ועמידה בתור. באתר העירייה מבטיחים כל כל פנייה תקבל מענה בתוך שלושה ימי עסקים, מגוון הפניות יכלול: בקשת הנחה לתשלום ארנונה, הנחה בארנונה לנכס ריק או לנכס לא ראוי למגורים, חילופי משלמים במגורים ועסקים, ובנוסף תתאפשר בקשה מקוונת לתו חניה מרשות החניה וקבלת הודעה תוך שלושה ימי עסקים כי התו הונפק וממתין באחד מבתי העסק בעיר.

בנוסף לשירותים המקוונים, הוצבה לאחרונה בכניסה למרכז השירות לתושב עמדת "אל-תור", ובה תאים ייעודים להגשת טפסים כך שכל בקשה מועברת לטיפול המרכז ללא המתנה ועמידה בתור. השירותים שניתן לקבל בעמדה הם הנפקת תו חניה, בקשה לערעור על דוחות חניה, הודעה על החלפת משלם בנכס השכירות, אישור לרשם המקרקעין-בקשה לקבלת אישור לטאבו, בקשה לפטור בארונה בגין נכס ריק או לא ראוי למגורים, בקשה לקבלת הנחה בארונה על פי חוק או להנחה כלכלית בארונה, בקשה להצטרפות בתשלום באמצעות הוראת קבע בנקאית או בכרטיס אשראי.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר