ציוד בנייה בחניות בבניין הסמוך לחפץ חיים 17
ציוד בנייה בחניות בבניין הסמוך לחפץ חיים 17

"הם יושבים מתחת לבניין שלי, אוכלים, צועקים ועושים את הצרכים שלהם"

תושבים המתגוררים בסמוך לבניין שנמצא בתהליכי תמ"א 38 בחפץ חיים 17 מספרים כי מאז שהתחילו העבודות חייהם הפכו לסיוט

פורסם בתאריך: 20.2.18 09:54

תושבים שמתגוררים בבניינים הסמוכים לבניין ברחוב חפץ חיים 17 מספרים שבעקבות עבודות תמ"א שמתקיימות בבניין, חייהם הפכו לבלתי נסבלים. לדבריהם, פועלים שעושים את הצרכים שלהם בבניין, זורקים זבל ותופסים מקומות חניה הם רק חלק מהמציאות שבה חיים תושבי השכונה.

י', המתגורר בבניין ברחוב חפץ חיים 28  מספר שפנה בעבר מספר פעמים לעירייה וזו אינה עושה דבר בנידון. "זו בעיה של כל מי שגר ליד הבניין בחפץ חיים 17. לנו בבניין אין מחסום בכניסה לחניה אז הפועלים ואנשי המקצוע שעובדים בבניין מספר 17 חונים בתוך הבניין שלנו באופן יום יומי. פניתי לקבלן, פניתי גם למשטרה אבל שום דבר לא עזר. כשהמשטרה מגיעה, השוטר מבקש לראות את הטאבו בו כתוב שהחניה שלי ואם אני לא מראה לו הוא לא רושם דו"ח. זו הרגשת תסכול מאוד גדולה, אין ישועה מהרשויות ואין מי שיאכוף את החוק. אם הייתה הרתעה זה לא היה קורה, אני חסר אונים".

א', המתגורר גם הוא ברחוב מספר שהחניה היא לא הבעיה היחידה. "בעבר הם היו שוטפים את המערבל בטון שלהם ברחוב על הכביש מה שגרם לסתימה בצנרת. בשנה האחרונה היו הרבה סתימות ברחוב והעירייה שלחה כמה פעמים משאית שתשאב ותפתח את הסתימות.  ופיתחת כשהפועלים יוצאים להפסקה הם יושבים מתחת לבניין שלי אוכלים, צועקים ועושים את הצרכים שלהם שם, יש פה ריח של צחנה, זה בלתי נסבל".

המפקח על הפרויקט מחברת הבניה חושן בינוי ופיתוח מסר היום לצומת השרון: "הדברים לא נכונים. מי שבנה בימים האחרונים זה קבלן מטעם העירייה שעשה תשתיות בכבישים. כל הציוד שנמצא באזור הוא של הקבלן. לגבי רכבים שחונים במקומות חניה של הבניינים, ראיתי מכונית אחת או שתיים מידי פעם  ואני אדאג שהן לא יהיו שם יותר".

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה באמצעות הפיקוח העירוני, מפקחים על מפגעי בנייה במרחב הציבורי. תלונות בנוגע לציוד בנייה או פסולת המאוחסנים במגרש פרטי סמוך, צריכות להיות מופנות למשטרת ישראל על ידי בעל הנכס. כך גם לגבי חסימת חניות פרטיות והסגת גבול. לעיריית רעננה אין כל ציוד בניין ברחוב חפץ חיים בתחומי שטחים פרטיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר