נפצים. צילום זאב שטרן
נפצים. צילום זאב שטרן

"כל ערב יש פיצוצים של נפצים, מרגיש כמו שדה קרב"

תושבי העיר מספרים על תחושות החרדה שהם חווים מקולות הנפצים שנשמעים ברחבי העיר בשבועיים האחרונים

פורסם בתאריך: 21.2.18 14:19

תושבי העיר מתלוננים כי השנה תופעת הנפצים הגיעה מוקדם מהרגיל. לפי דבריהם במשך השבועיים האחרונים נשמעים פיצוצי נפצים במהלך כל ערב. א' המתגורר בשכונת  2005 מספר שלרשויות כבר נמאס מהתופעה ופשוט לא אכפת להם: "בכל ערב יש פיצוצים של נפצים זה מרגיש כמו שדה קרב, הילדות בוכות והכלבה בורחת.נפצים כאלו בקלות יכולים להוריד יד, להוציא עין, ונזקים בלתי הפיכים לילדים שלהם, זו אחריות של ההורים. אתמול החלונות רעדו כל הערב, זה ממש ברמה של חומרי נפץ. יצאנו בערב מבית של חברים, היה פיצוץ, הילדה שלי רצה אליי לידיים ולא הסכימה לרדת".

תמר פלג וולך, המתגוררת במרכז העיר מוסיפה: "זה קורה כבר המון שנים ולא מצליחים להשתלט על הבעיה. גם ככה האזרחים בישראל חיים בתחושת חרדה, זה עושה רעש מאוד חזק ופתאומי, מי צריך את זה? אם אתה הולך ברחוב ומישהו מפוצץ נפץ קרוב אליך זו פגיעה רצינית בשמיעה. אני לא מבינה למה אי אפשר לשלוח פיקוח עירוני שיעבור בכל החנויות שמוכרות את הנפצים ויתן להם קנסות".

 

ממשטרת ישראל נמסר: "מתבצעות ביקורות ופעילות מבצעית ממוקדת בסוגיית הנפצים ושאר צעצועים מסוכנים. במהלך הפעילות נתפסו צעצועים מסוכנים רבים ופעילות זו תימשך גם במהלך החג. משטרת ישראל שבה ומזהירה כי שימוש בנפצים וצעצועים מסוכנים אסור ועלול לגרום לפגיעה קשה בגוף".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר