פרדס משותף. צילום ניר קידר
פרדס משותף. צילום ניר קידר

"אם פקח של המוקד היה מגיע למקום, החתול לא היה מת"

מ' הבחינה בחתול שנדרס ביציאה מפתח ביתה ברחוב פרדס משותף. היא התקשרה למוקד שם נאמר לה כי אין את מי לשלוח בשעה מאוחרת בלילה והחתול מת

פורסם בתאריך: 25.2.18 18:16

אתמול בלילה (מוצ"ש) בשעה 23:00 יצאה תושבת העיר מ' מביתה שברחוב פרדס משותף כשלפתע הבחינה בחתול שנדרס על ידי רכב. מ' התקשרה למוקד העירוני על מנת שישלחו מישהו לטפל בחתול הפצוע אך נענתה שאין מי שיעשה את זה בשעות המאוחרות. "כשראינו את החתול נדרס התקשרנו למוקד כי הוא נשאר לדמם על הכביש, הם אמרו שאין וטרינר עירוני בשעות האלו ואין מי שיעזור לחתול".

לאחר שלא קיבלה מענה במוקד החליטה מ' להתקשר לווטרינר פרטי בשם משה ננקין. ננקין הוא בעל מרפאה וטרינרית ברעננה שעובדת 24 שעות ביממה והוא מספר שברגע שקיבל את השיחה ממ' הוא ביקש ממנה לפנות שוב למוקד העירוני כי אמור להיות להם פקח כונן ובמחלקה הוטרינרית יש חדר טיפול לחיות עזובות שנפצעו. "אמרתי לה שבמידה ולא עוזרים לה במוקד שתפנה אלי שוב וכך קרה", מספר ננקין, "היא התקשרה למוקד ביקשה וטרינר תורן והם אמרו שאין להם כזה. אז החלטתי להתקשר למוקד בעצמי וגם לי אמרו שאין את מי לשלוח".

 

 

במהלך הטלפונים למוקד ולננקין החתול שגסס מת ומ' התקשרה שוב למוקד על מנת שיגיעו לאסוף את הגופה שנמצאה ממש בפתח ביתה. "הם אמרו לי במוקד שהחל מהשעה 23:00 אין גם מי שאסוף גופות", היא אומרת.

בסופו של דבר ננקין הגיע בעצמו לאסוף את הגופה. "אם פקח של המוקד היה מגיע למקום ואוסף את החתול הפצוע, הוא לא היה מת", אומר ננקין ומוסיף כי זו אינה הפעם הראשונה שתושבים מתקשרים אליו בעת מצוקה של חיות עזובות במקום למוקד העירוני. "אני מקבל טלפונים כאלו בין בפעמיים לשלוש בשבוע. זה משהו שקורה כבר כמה שנים, אנשים מתקשרים למוקד שלא נותן להם מענה אז הם מתקשרים אלי. במהלך השנים אנשים פשוט איבדו אמון במוקד העירוני".

מעיריית רעננה טרם התקבלה תגובה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר