בני וולך
בני וולך

איש השנה של ארגון ליונס: בני וולך

וולך, תושב העיר, מלווה חיילים בבית של בנג'י, ובוגרים בעמותת אספרגר וחבר בוועדת הרווחה, התחבורה ומניעת סמים ואלכוהול בעיריית רעננה

פורסם בתאריך: 26.2.18 08:12

ביום שלישי הקרוב (27.2) יתקיים טקס הענקת תואר איש השנה של סניף פנינת השרון רעננה של ארגון הליונס. הליונס הוא ארגון לפעילות התנדבותית-חברתית, הפועל לטובת הקהילה והוא מעניק מידי שנה את התואר איש השנה במועדונים ברחבי הארץ. איש השנה של הסניף הרענני לשנת 2018 הוא תושב העיר, בני וולך.

וולך (68) מתגורר ברעננה מאז 1995 והוא נשוי, אב לשלושה וסב לשישה נכדים. הוא בעל 45 שנות נסיון בניהול בכיר בתחום משאבי אנוש ועבד שנים רבות כנציג ציבור בבית הדין לעבודה.

וולך הוא יועץ לתושבים בארגון שירות ייעוץ לאזרח בנושאי ביטוח לאומי, דני עבודה ונושאים כללים, הוא מתנדב בשירות בשל"מ (שירות לאומי מבוגר), קורא אחת לשבוע סיפור לילדי כיתה א' בבתי הספר בעיר, נותן ייעוץ לאזרחים וותיקים בביטוח לאומי, מלווה חיילים בבית של בנג'י לפני ואחרי שחרורם מצה"ל, הוא מייעץ למשפחות בארגון "פעמונים", מלווה בוגרים בתהליכי חיפוש והסתגלות לעבודה בעמותת אספרגר וחבר בוועדת הרווחה, בוועדת התחבורה, הרווחה ומניעת סמים ואלכוהול בעיריית רעננה.

בשלב מאוחר יותר, אנשי השנה מכל מועדוני הליונס מוזמנים לטקס הארצי במהלכו המועמדים עולים לבמה, כשפעילותם ההתנדבותית מוקרנת על גבי מסך והם מקבלים תעודה וברכות מנציב ארגון הליונס בישראל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר