צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

עד מאה ומעל מאה: שישה מוצרים שמשתלם לקנות ברחוב אחוזה

יצאנו לסיבוב בעיר בשביל למצוא את הדברים המיוחדים שיש לרחוב אחוזה להציע עבורכם

פורסם בתאריך: 28.2.18 18:39

יצאנו לסיור ברחוב אחוזה ומצאנו פריטים מיוחדים במגוון החנויות שיש לרחוב להציע לכם. קבלו את ששת המוצרים הנבחרים.

עד מאה שקלים:

החנות: קומיקס וירקות, אחוזה 125

הבעלים של חנות הקומיקס, יובל שרון ודני עמיתי, מספרים כי זו חנות הקומיקס היחידה באזור בה תוכלו למצוא את כל חוברות הקומיקס, בובות פופ, בובות קטנות של כל הדמויות המוכרות מעולם הקומיקס ומשחקים. בתמונה בובת הפנתר השחור מתוך סרט שיצא לאחרונה לקולנוע ומבוסס על הקומיקס הפנתר השחור. מחיר:60 שקלים.

 

החנות: מתנות לגבר, אחוזה 124

כשבעל החנות, ניסן אילקשי, נשאל מה הדבר הכי בולט בחנות שלו הוא ענה שבלי שום ספק עבודות החריטה.  ניסן חורט חריטה אישית על מתכת וזכוכית ולאחרונה חרט על כוס תרמית ציטוט של אשת ראש הממשלה: "פ-ס-י-כ-ו-ל-ו-ג-י-ת". מחיר הכוס התרמית: 49 קלים. כל מילה בחריטה עולה 15 שקלים. כוס זכוכית עולה 49 שקלים כולל מילה ראשונה בחינם וכל מילה נוספת תעלה 15 שקלים.

 

החנות: ביג דיל, אחוזה 110

בחנות מציע הבעלים, דוד איילי, מגוון פריטים, מתנות, ממתקים, כריות וסכו"ם וציוד חד פעמי שבעל העסק מאוד מתגאה באיכותו. בשלט הכניסה לחנות מתגאים בסלוגן "עוד יחשבו שביקרתם בחו"ל". במחלקת החד פעמי מוכרים שקיות איטום אמריקאיות במגוון גדלים ובעל העסק אומר שלא מייצרים אותן בארץ. לטענת בעל החנות, השקיות הללו מיוחדת בזה שהם יותר הרמטיות ואיכותיות מהשקיות שמייצרים בארץ.את השקיות ניתן למצוא במגוון גדלים ובעל העסק אומר שבשקיות הגדולות חיילים נוהגים לאחסן את בגדיהם. ית הספר. מחיר השקיות נע בין 14.9-39 שקלים.

 

מעל מאה:

החנות: סטוק סטייל, אחוזה 93

לוי עצמון, בעל החנות, מייבא באופן אישי את הפריטים מחו"ל כדי להיות הראשון שמייבא את המוצר וכדי להיות הכי מיוחדבארץ. עצמון טוען שהוא הראשון להביא את פריטים ואחריו כולם  מייבאים אותו לארץ. בחנות ניתן למצוא מגוון פריטי עיצוב, שולחנות, קישוטים לקיר ושעונים ייחודים. שולחן בצורת אופניים. מחיר: 1,000 שקלים.

 

החנות: בונזי (פרחי כרמלי לשעבר), רחוב אחוזה 101

הבעלים הקודמים של החנות התמקדו בעיקר בעולם הפרחים אבל כעת מוכרים בחנות גם מתנות לכלה, יינות, קישוטים לקיר ואריזות ליולדת הטרייה. רחל חכמון הבעלים של החנות מסבירה שאריזות אלו יכולות לנוע בין 200-350 שקלים, תלוי בפריטים הכלולים בחבילה (חיתולים, מגבות, דובים וסבונים).

 

 

החנות: פרסטיג', אחוזה 92

 

רני ורחלי הררי, בעלי החנות מסבירים שניתן למצוא בה מוצרים בייבוא אישי ומותגים מובילים מעולם הקולינריה. אחד מלהיטי החנות היא המחבת הכפולה של חברת SCHEFFLER הבלגית, בעלת ציפוי NON STICK חזק. המחבת מיועדת לסטייקים, נתחי עוף, צליית ירקות והמבנה הכפול מאפשר להפוך את מחבת תוך כדי צלייה וכמו כן יש פחות ריח במטבח. מחיר: 149 שקלים.

 

חנות התיקים מאסט, אחוזה 120

כבר בכניסה לחנות של ענת נאמן, ניתן להבחין בכמות בלתי נגמרת של תיקים, ארנקים וגאדג'טים לטיסות. בין כל התיקים האלו תוכלו למצוא את ענת שמסבירה לכל לקוח את ההיתרונות בפריטים ואפילו מדגמנת אותם במידת הצורך. ניתן למצוא בחנות מזוודות  קשיחות לילדים עם דמויות מצויירות וגלגלי סיליקון. מחיר התיקים מתחיל מ-69 שקלים.

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר