אחוזה רעננה צילום עזרא לוי
אחוזה רעננה צילום עזרא לוי

בעלי עסקים באחוזה: "אנחנו במלחמת קיום כדי להתפרנס בכבוד"

בעלי העסקים ברחוב מספרים כי התקופה האחרונה היא התקופה הכי קשה שהם עברו מבחינת קשיי פרנסה. "לא הייתה לנו תקופה כזאת הרבה זמן"

פורסם בתאריך: 6.3.18 12:39

ענת נאמן, בעלת  החנות "MUST – תיק ויופי לי" ברחוב אחוז מסבירה כי בתקופה האחרונה האווירה של בעלי העסקים בעיר קשה. לטענתה קשה להם להתפרנס והרחוב נותר ריק מאנשים. "יצא לי לדבר עם הרבה סוחרים שהם שכנים שלנו ולא הייתה לנו תקופה כזאת הרבה זמן", אומרת נאמן, "ליד החנות שלי הציבו מצלמות וזה לא שאני חלילה מעודדת אנשים לעשות עבירות תנועה כדי לעשות את הסידרים שלהם אבל היום אני עומדת על תקן שומרת ומזהירה אנשים לא לחנות באחוזה, כי אני יודעת שהם יקבלו דו"ח של 250 שקל".

לדברי נאמן קיימת האטה גדולה במסחר הכללי ברחוב ולא בענף מסוים, "אם חם אנשים מעדיפים ללכת לקניון", היא אומרת, "כשיורד גשם אנשים מעדיפים ללכת למקום סגור. אנחנו כאן ברחוב סובלים מכל הבעיות. בקניונים אין מצוקת חניה ואין להם בעיה של מזג אוויר חם. להם יש מענה בנושאים האלה ללקוחות שלו, אבל לנו אין"

איך העירייה הייתה יכולה לעזור לכם?

"היא הייתה יכולה להקל עלינו עם המיסים, זה לא הגיוני שיש לי שתי חנויות בעיר ואני משלמת עליהם מיסים כחוק, ואני עדיין צריכה לשלם כסף על חניון בשביל לחנות את הרכב שלי. העירייה יכולה לעזור לסוחרים בלתת תו אזורי ברחובות הסמוכים, ולא שבשעה שש בערב אני אצטרף להזיז את הרכב כדי לא לקבל דו"ח. ברחובות הצמודים לאחוזה החניה החל משש בערב מיועדת לתושבי הרחוב, אם היו מתייחסים אלי כמו דייר בשכונה, זה היה מקל עליי. אני משלמת 1,300 שקל בחודש על הוצאות חניה".

 

נאמן מסבירה שלצד כל החיסרונות בבתי העסק בעיר, עדיין השירות של הסוחרים מבדיל אותם מהשאר. "לרוב המוכרים בחנויות הם בעלי העסק מה שהופך אותנו ללוחמים, אנחנו נלחמים מלחמת יקום לגמור את החודש, אז השירות והנתינה שלנו היא הרבה  יותר טובה, מהשירות שאתה מקבל מנערה לפני ואחרי צבא בקניון, שם הצוות מתחלף כמו גרעינים. אני משתדלת לתת שירות אדיב, חיוך ונאמנות, ברמה שהלקוח יזכור את ההיתרונות ולא את החיסרונות.אני מכירה את הלקוחות שלי, הטעם,הצרכים שלהם ואני מסבירה הרבה על מה שקונים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר