ספורטק רעננה צילום עזרא לוי
ספורטק רעננה צילום עזרא לוי

העירייה החליטה: הספורטק לא ייפתח לפני השעה 10:30

קבוצת חברים שמשחקת מזה שנים כדורגל בימי שבת בספורטק, נדהמה לגלות שהעירייה לא מאשרת להם לשחק לפני השעה 10:30

פורסם בתאריך: 7.6.17 20:08

כבר כ-15 שנה שקבוצה של 25 מתושבי העיר משחקים כדורגל בימי שבת בספורטק. לפני כשנתיים העירייה אסרה על הקבוצה לשחק כדורגל בבקרים בעקבות תלונות של תושבים על רעש. לפני כשלושה חודשים אחד מחברי הקבוצה נפגש עם ראש העירייה, זאב בילסקי, שהסכים לתת לקבוצה אישור לחזור ולשחק בתנאי שישמרו על השקט.
בשבוע שעבר נודע לחברי הקבוצה שהם לא יוכלו לשחק יותר בשעה תשע בבוקר, השעה בה הם משחקים תמיד, וכי המגרש יפתח לרשותם החל מהשעה 10:30, שוב בעקבות תלונות על רעש מצד תושבים הגרים בסמוך למגרש. קבוצת החברים טוענת כי בימי הקיץ החמים זה כמעט בלתי אפשרי מבחינתם לשחק בשעה 10:30 ושהם לא מבינים מדוע העירייה אסרה עליהם לשחק לפני. הם פנו לעירייה ונענו בתשובה שיחזרו אליהם אך עד היום איש לא עשה זאת.

"אנחנו תושבי העיר, יש חלק מאתנו ששיחקו עוד במגרשים הישנים ומשחקים כבר כמעט 25 שנה", אומר תושב העיר יגאל לוי, "לפני לא הרבה זמן חזרנו לשחק לאחר שהעירייה אמרה שהיא מוכנה לתת לנו ניסיון ושנשחק בלי צעקות. השבוע הודיעו לנו שאי אפשר יותר לשחק בתשע בבוקר ושאם אנחנו רוצים אפשר לשחק בעשר וחצי. אני גר ברחוב מכבי ובשבתות יש הרבה ילדים בגינה שמשחקים ועושים רעש אבל לא יעלה על הדעת שיגידו להם לא לשחק, זה לא הגיוני. אנחנו מנסים להגיע שוב לראש העירייה ואנחנו מוכנים שיביאו מישהו מטעם העירייה שיגיד לנו מה מותר ומה אסור. אנחנו לא מבינים את זה, אני בן 53, אין לי עוד הרבה שנים לשחק, תנו לי ליהנות".

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה פועלת לאזן בין איכות החיים של תושבי העיר, המתגוררים בסמיכות למגרשי ספורט פתוחים לבין קבוצות חובבים, הפעילים במגרשים אלה.  במקרה זה, פעל מנהל רשות הספורט בשיתוף עם נציגי הקבוצה ונמצא פתרון המתאים לקבוצה, המבקשת להתאמן מוקדם בבוקר".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר