המדרכה ברחוב גולומב
המדרכה ברחוב גולומב

גולומב: עמוד חשמל שחוסם את תנועת הולכי הרגל

עמוד החשמל ברחוב גולומב חוסם לגמרי את הגישה להולכי רגל, לעגלות ולכסאות גלגלים, והתושבים נאלצים לרדת לכביש כדי לעבור ברחוב

פורסם בתאריך: 7.3.18 08:11

א', תושב שכונת נווה זמר מספר על עמוד חשמל שעומד על המדרכה ברחוב גולומב, חוסם לגמרי את תנועת הולכי המדרכה ומאלץ אותם לרדת לכביש. "יש לי שני ילדים קטנים בעגלות וכשחזרנו מחגיגות העדלאידע בשבוע שעבר פשוט נאלצנו לרדת לכביש"' הוא אומר, "זה הפתיע אותנו שהעמוד חשמל חוסם בצורה כזו את המדרכה וגם כשירדנו לכביש אנשים פשוט המשיכו לנסוע. אני יודע שמבחינת החוק במדינת ישראל, המדרכה אמורה להיות במינימום ברוחב של מטר, ומה שיש במדרכה ברחוב גולומב זה פחות מחמישים סנטימטר".

רחל שפירו אם לשני ילדים קטנים מתגוררת ברחוב אליעזר יפה ומספרת שגם היא נתקלה בעמוד החשמל המדובר ונאלצה לרדת לכביש לא פעם עם ילדיה. "עמוד החשמל המדובר נמצא מאוד קרוב לבית שלי ברחוב גולומב, בקטע שמחבר בין אליעזר יפה לבר אילן", היא אומרת, "העמוד חוסם את המדרכה כך שאפשר בקושי לעבור שם ברגל ואי אפשר בכלל לעבור עם עגלת תינוק או כיסא גלגלים. בעבר נמנעתי מהליכה עם עגלה בצד הזה של הרחוב, אבל לאחרונה נוספו עבודות תמ"א במדרכה ממול שחוסמות את הדרך, כך שנותר רק להסתכן וללכת בכביש. אני מתניידת בעיקר ברגל ופשוט הפסקתי ללכת במקטע הרחוב הזה, גם אם זה מאריך את הדרך שלי, כי זה לא נראה לי בטיחותי. אני מניחה שקשה עוד יותר עבור קשישים שנעזרים בהליכון או אנשים שמתניידים בכיסא גלגלים. בלי קשר לעבודות התמ"א, זה תכנון לקוי וראוי שהעירייה תמצא לכך פתרון קבוע כמו הטמנת קווי מתח, הרחבת המדרכה, או העתקת עמוד החשמל למקום אחר".

המדרכה ברחוב גולומב

המדרכה ברחוב גולומב

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה פנתה זה מכבר לחברת חשמל לגבי עמוד זה והם פועלים להטמנתו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר