חיים ברוידא צילום יהודית הופמן
חיים ברוידא צילום יהודית הופמן

חיים ברוידא פותח קמפיין בחירות

ברוידא שהיה המועמד הראשון שהודיע כי יתמודד על תפקיד ראש העירייה בבחירות 2018 יפתח את הקמפיין במפגש תומכים שיתקיים במתחם באזור התעשייה

פורסם בתאריך: 6.3.18 19:23

חבר מועצת העיר, חיים ברוידא, הוא המועמד הראשון שהודיע כי יתמודד לתפקיד ראש העירייה בבחירת שיתקיימו באוקטובר 2018 וביום שישי (23.3) בצהריים יכנס ברוידא את תומכיו וישיק רשמית את תחילת הקמפיין שלו.

ברוידא בן 60, נשוי לדוריס ואב לבן, עטר וליעד, נולך והתחנך ברעננה. בצה"ל שירת בגדוד 50 בחטיבת הצנחנים והוא בוגר קורס קציני חיל רגלים. במלחמת לבנון הראשונה הוא נפצע ולאחר תקופת שיקום חזר לשרת במילואים. הוא טיפס בסולם הדרגות וזכה לאות קצין מצטיין מידי אלוף הפיקוד. לימים סיים בהצטיינות את קורס פו"מ (פיקוד ומטה) לקציני מילואים של פיקוד העורף. לפני כשנה השתחרר ממילואים בדרגת סגן אלוף. בתפקידו האחרון שימש ברוידא כראש מטה אוכלוסיה שהיה אמון בשעת חירום ומלחמה על הכוונת אוכלוסייה של למעלה ממיליון איש.

בגיל 22 לאחר שחרורו משירות סדיר בצה"ל, ברוידא עבד כעיתונאי בידיעות אחרונות. ושימש ככתב של אזור השרון, סיקר מהשטח את אירועי האינתיפאדה הראשונה ובשנת 1996 ומונה לתפקיד הבכיר של ראש הכתבים ב"ידיעות אחרונות".

ברוידא היה חבר בצוות שזכה במכרז להקמת הרדיו האזורי "רדיוס 100 אף אם", שם שידר במשך כשנתיים תוכניות אקטואליה וריכז את מערך מבזקי החדשות. מאוחר יותר שימש כדירקטור ברדיו "לב המדינה" ויועץ לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו שבחנה את חידוש המכרזים לרדיו האזורי. בתחום התקשורת זכה ברוידא בפרס איגוד העיתונאים ו"רוטרי" ישראל.

לפוליטיקה ברעננה הצטרף הצטרף ברוידא בשנת 2003 לאחר שנים של פעילות בוועדי ההורים ונבחר למועצת העיר. בשנת 2005, בעקבות פרישתו של זאב בילסקי לטובת יו"ר הסוכנות היהודית, התמודד ברוידא בבחירות והפסיד לנחום חופרי. במהלך השנים שימש כיו"ר ועדת הביקורת, יו"ר ועדת הספורט, יו"ר הועדה להנצחת חללי הטרור וחבר מן המניין בוועדות בניין עיר, ועדת מכרזים, ועדת כספים והועדה לאיכות הסביבה.

ברוידא אומר היום: "אני יוצא לדרך עם אנשים טובים ואיכותיים סביב. אנשים שמביאים אנרגיות חדשות ועוצמה של רצון טוב בכל התחומים. החום, והתמיכה הרחבה שאני מקבל מאנשים, מוכיחים לי שקיבלתי את ההחלטה הנכונה. יש בי תחושת מחויבות מוחלטת לעיר ולתושביה. אני 100 אחוז רעננה, גידלתי כאן את ילדיי, אני מכיר כל פינה, כל חלק בעיר. אני יודע מה סוד כוחה של רעננה עשרות בשנים ויודע לומר שרעננה בהנהגתי תהיה עיר צומחת וחדשנית, קשובה לתושביה המתנהלת בשקיפות מלאה ובניקיון כפיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אסתר

    אולאי אתה ראש עיר חדש תיהיה ותוכל ליפתור בעיות לאנשים חסרי דיור ברעננה ותיקים שגרים 42שנה בשכירות יש כמה ואני אחד מהם זו רעננה רק לעשירים כן גדלנו וגם ילדנו בין אדם צריך להסתכל מעבר. לעיר יפה שלא כולם יכולים לקנות דירה תודה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר