ניידת משטרה. צילום: זאב שטרן
ניידת משטרה. צילום: זאב שטרן

מפקד נקודת השיטור ברעננה, רפ"ק מאיר נווה, עזב את תפקידו

במשטרה מכחישים את הטענות שהרקע לעזיבה הוא מחלוקת עם עיריית רעננה. העירייה: "אנחנו ומשטרת ישראל עובדים בשיתוף פעולה מקצועי מלא"

פורסם בתאריך: 8.3.18 11:44

מפקד נקודת המשטרה ברעננה, רפ"ק מאיר נווה, עזב בתקופה האחרונה את תפקידו ועבר לפקד על נקודת המשטרה בהוד השרון. על המעבר של נווה לא יצאה הודעה רשמית מהמשטרה וגורמים המכירים את פעילות נקודת המשטרה ברעננה טוענים שהרקע לעזיבה הוא מחלוקת בין העירייה לבין המשטרה על ההתנהלות בין שני הגופים. בימים אלו נמצא רפ"ק נווה בחו"ל ולא יכל להגיב לדברים. בתגובה רשמית של המשטרה דחו את הטענות על המחלוקת.
מנקודת השיטור ברעננה, תחת פיקודו של מפקד הנקודה, פועלים פקחי העירייה, סיירות המתנדבים והשיטור העירוני. גורמים המכירים את פעילות המשטרה ברעננה מספרים על ויכוחים בין המשטרה לעירייה, על אופן והיקף חלוקת הדוחות לתושבים, על האם לתת אזהרות לתושבים לפני חלוקת דו"ח וכמה נוקשים צריך להיות כלפי התושב. "כל מה שקשור לאכיפת החוק שייך לשוטרים ולא לפקחים, לפקח אין סמכויות כמו לשוטר", אומרים לנו, "לפי מה שהבנו היה ויכוח בין הפקחים לשוטרים על כמה צריך להיות נוקשים כלפי התושב וכנראה שהעירייה רצתה להיכנס לתחום השיפוט של המשטרה".
ממשטרת ישראל נמסר: "ברעננה מתקיים שיתוף פעולה הדוק ופורה בין המשטרה לבין העירייה, שנותן את אותותיו ובמגוון היבטים, למען התושבים, לרווחתם ולביטחונם".
מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה ומשטרת ישראל עובדים בשיתוף פעולה מקצועי מלא, במטרה להגביר את הבטיחות והביטחון של תושבי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר