פסטיבל סרטי נעורים במובייל
פסטיבל סרטי נעורים במובייל

בפעם החמישית: פסטיבל סרטי נעורים במובייל יצא לדרך

במהלך אירוע שיתקיים ביום ראשון (11.3) יוצגו הסרטים שנבחרו מתוך עשרות שהוגשו לוועדת השיפוט על ידי בני הנוער בעיר

פורסם בתאריך: 9.3.18 08:56

ביום א' (11.3) יתקיים זו השנה החמישית בעיר, פסטיבל לסרטי נעורים במובייל של שם מתן בד"ט כשהשנה נושא הפסטיבל הוא "נעורים צומת דרכים".  הפסטיבל מוקדש לזכרו של תושב העיר, מתן בד"ט ז"ל, תלמיד תיכון ישיבת בני עקיבא, שבמהלך טיול שנתי של שכבת י"ב החליט יחד עם חבריו לצאת לצלילה בה נפגע באורח קשה מאוד. במשך 12 שנה הוגדר מתן כצמח, עד לפטירתו בספטמבר 2012.

לאחר שנפטר החליטו בני משפחתו של מתן לקיים את הפסטיבל שיעסוק  בנושא "נעורים- צומת דרכים" במטרה להעלות את המודעות ולמנוע מבני נוער התנהגויות מסוכנות ולחשוף את בני הנוער לסכנות הבלתי צפויות בהרפתקאות שונות.

במהלך האירוע יוצגו הסרטים שנבחרו מתוך עשרות הסרטים שהוגשו לוועדת השיפוט על ידי בני הנוער בעיר, אשר צולמו באמצעות מכשיר הסמארטפון או הטאבלאט, באורך דקה וחצי בתכנים העוסקים במגוון נושאים הלקוחים מעולמם של בני הנוער וקשורים לתהליכי בחירה וקבלת החלטות בחייהם.

מבין הסרטים יוכרזו שלושת הסרטים במקומות הראשונים אשר יזכו את יוצריהם בפרסים:  לזוכים במקום הראשון יוענק אייפון 8, לזוכי המקום השני תוענק מצלמת Go Pro וכפרס שלישי יוענקו לזוכים מכשירי טאבלט. לחביב הקהל  יוענקו זוג כרטיסי VIP  לקולנוע לחביב וכרטיסים זוגיים לקולנוע לכל המשתתפים שעלו לשלב הגמר. באירוע יוקרן סרטי גמר שהופקו על ידי תלמידי מגמות קולנוע מרחבי הארץ וזכו במקומות הראשונים בתחרות התסריט המצטיין.

ועדת השיפוט של הפסטיבל תכלול  אנשי מקצוע מתחום הקולנוע והתקשורת כמו אדוה בולה, שחקנית, סופרת ומורה למשחק, ד"ר רות הרתאן, מרצה במכללת סמינר הקיבוצים ומלווה אקדמית של בית הספר "ראיה לתקשורת מקדמת", אלכס נסטר, מנהל אתר פרוגי, ynet, וסיון ברשי-בהט, מ"מ דובר העירייה.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר