רחלי בן ארי סקעת
רחלי בן ארי סקעת

רחלי בן ארי סקעת: "ברוידא יצר מתווה הזוי שמזלזל באינטילגנציה של הבוחרים"

בן ארי סקעת טוענת שלמרות ששמה נקשר במתווה צבי נדב, היא בכלל לא התכוונה לתמוך בו ומספרת על ההתרחשות מאחורי הקלעים

פורסם בתאריך: 13.3.18 18:27

חברת המועצה מטעם האופוזיציה, רחלי בן ארי סקעת, שנמנתה בין ששת חברי המועצה שנפגשו על מנת לדון בהצעתו של חיים ברוידא לבחור בצבי נדב לתפקיד מחליפו של בילסקי, טוענת היום כי היא בכלל לא התכוונה לתמוך בנדב ושהיא מרגישה שבשבוע האחרון גורמים מסוימים רוכבים על השם שלה.

"ביום ראשון שעבר השתתפתי בכנס של "קרן רועי לא יחסר", אומרת בן ארי סקעת, "בכנס התבקשתי על ידי ניר קריסטל להיפגש כדי לדון בהצעה על צבי נדב. אני הסברתי לו שאני מתמודדת בעצמי לראשות העירייה הזמנית והוא התעקש שזה חשוב וביקש ממני לשבת איתו ועם חיים ברוידא.במהלך הפגישה חבר הסיעה הדתית, אלי אלוש, אמר במפורש שהוא נפגש עם הרב פרץ והרב אמר לו שאין בעיה לבחור בנדב כל עוד הוא יגיע להיפגש איתו ושהוא ישמור על הסטטוס קוו. חברי המועצה התחילו לכתוב מסמך כוונות וניסו להחתים אותי, את אלי אלוש ואת חיים גולדמן. אני לא חתמתי על המסמך וניר קריסטל אמר שהוא יתקשר לרונית וינטראוב ויגיד לה שלצבי נדב יש תמיכה של כל השישייה אבל רק אחרי שהוא יילך לרב. אני לא אמרתי שאני מסכימה או שאני אחתום, אמרתי שבמידה וזה יוביל לשלום ואחדות בציבור ברעננה, אני אתמוך".

בן ארי סקעת מספרת שבאותו הערב היא קיבלה טלפון מוינטראוב. "רונית התקשרה ושאלה אותי מה היה בפגישה. סיפרתי לה שצבי נדב צריך להגיע לרב פרץ כדי שהוא יהיה ראש העיר ואמרתי שאני מוכנה לתמוך במתווה אם זה יוביל לאחדות בין תושבי רעננה. רונית הסבירה לי שצבי נדב לא ילך לרב".

איך פעילי הליכוד יגיבו אם את, יו"ר סיעת הליכוד, תתמכי בנציג של סיעת מרצ לראשות העיר?

"קודם כל לא דובר על תמיכה, דובר על לראות מתווה. מהרגע שבילסקי הודיע שהוא עוזב כולם הציעו לי לתמוך בהם. גם איתן גינזבורג וגם חיים ברוידא. אף אחד מהם לא קיבל ממני הוכחה ברורה שאני אלך איתו. פעילי הליכוד סומכים על שיקול דעתי, התנאי שלי להצטרפות למועמד כזה או אחר היא רק אחרי שאמצה את כל הניסיונות שלי להקמת קואליציה ברשותי, ובמידה וזה לא יצליח יש מסמך כוונות בו ראש העיר שאצטרך לתמוך יצטרך לחתום עליו וזה נובע מאחריות לתושבי העיר".

לבן ארי סקעת חשוב להבהיר כי היא לא התכוונה לחתום על מסמך התמיכה בנדב. "משתמשים בשם שלי בשבועיים האחרונים בכל מיני מתווים", היא אומרת, "אני מבינה שהלחץ אדיר וכל אחד מנסה למשוך לכיוון שלו אבל אני כרגע לא תומכת באף מועמד. הגעתי לפגישה על ששת חברי המועצה רק בגלל שהנציגים הדתיים היו שם ובגלל שייצגת את הציבור המסורתי מתוך אחריות. באתי לשמוע את המתווה ותו לא. מתווה צבי נדב הוא זלזול באינטליגנציה של תושבי העיר והנהלת העיר".

במרצ טוענים שעשו להם תרגיל פוליטי.

"אני חושבת שזה באמת תרגיל פוליטי. המתווה הזה מעורר תהיות לגבי חרדות של מי שהקים אותו. הוא כנראה חושש ממתמודדים אחרים. חיים ברוידא הציע מתווה הזוי שבו מי שיכול להציע את עצמו לתפקיד המחליף של בילסקי הוא מי שלא מתמודד בבחירות באוקטובר. רק כדי לא לחזק מועמד כזה או אחר אתה מוכן שחצי שנה או יותר יהיו תקלות כאלה ואחרות בניהול העיר".

 

את מרגישה שרכבו על השם שלך?

"אני באתי לפגישה נטו כדי לשמוע ואם היה פה משהו הגיוני, אז לא הייתי מברכת על זה. באתי לשמוע כמו ששמעתי מתווים אחרים. התנאים שהציגו שם לצבי נדב היו נראים לי לא ראויים, אי אפשר לקחת אדם עם אג'נדה משלו ולכפות עליו לעשות משהו אחר, זה בדיחה. לאחר שצבי נדב הסיר את מועמדותו פניתי לרונית וינטראוב וביקשתי ממנה להנמיך את הלהבות כדי לשמור על אחדות בעיר. המסר שלי ומה שעומד לנגד עיני כל הזמן זה טובת התושבים ואחדותם, די לשנאת חינם".

 

 

 

 

מטעמו של חיים ברוידא נמסר: "חיים ברוידא ואנשי העשייה שנקבצו סביבו, מייצגים את כל המגזרים ברעננה. ברוידא רואה רק את טובת העיר ותושביה. כך עשה וכך יעשה. הנסיונות של הימים האחרונים בתיזמון אחיד לפגוע במעמדו של ברוידא המייצג קונצנזוס, שוב מוכיחים, כי ככל שכוחו בקרב הציבור עולה והוא צובר תאוצה כמועמד מוביל לראשות העיר, כך צצים קמפיינים בתשלום של המתמודדים השונים להכפיש ולעוות את המציאות ואת דעת הקהל. הציבור הרענני חכם וסולד ממערכת בחירות אלימה. עד כה הוכח, כי ככל שמסע ההכפשות נגד ברוידא נמשך כך גם גדלה התמיכה והאהדה שלו".

מניר קריסטל נמסר: "צר לי אך זה לא נכון. את נושא הפגישה עם הרב הציג אלי אלוש, שהיה זה שפנה אל הרב מיוזמתו וסיפר על השיחה ביניהם. הפגישה עם הרב לא היתה תנאי להסכם ולא הוצגה ככזו על ידי אלי אלוש. מאחר והיו עוד אנשים בפגישה, ניתן לשאול אותם. אם רחלי שינתה דעתה לאחר הפגישה, זו זכותה המלאה, אך לפחות ראוי שניצמד לעובדות כהוויתן. הוכחה החותכת לכך שהדברים אינם אמת היא שבסיכום הישיבה הוחלט שלמחרת כל אחד מהשישיה יתקשר עצמאית לרונית ויצהיר שהוא תומך. לרגע אחד לא דובר שאני אתקשר בשם כולם. ואת זה גם אמרתי לרונית בשיחתנו בתום הפגישה".

מאלי אלוש נמסר: "למען השקיפות והצגת האמת האחת והיחידה: בניגוד לאמור במכתבו המשוכתב של צבי נדבר היקר אף אחד מנציגי הסיעה הדתית לא ״אמר״ ולא ביקש ממנו שמועמדותו תוכשר על ידי רב זה או אחר, על כן ברי כי מועמדתו לא הוכשלה על ידנו אלא על ידי גורמים אחרים והמבין יבין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דוד

    אשה לא ברורה . בעבר טענה כנגד בילסקי על אי כשרותו הרפואית. הזויה ולא אמינה . עמוק בתוך הקומבינות הפוליטיות.
    מי שמאמין לה עושה לעצמו נזק. רק מלראות מה עשתה בסניף הליכוד שלנו ברעננה .
    הזויה

  2. נטע גרינברג

    ברוידא נחשף במערומיו..
    אני שמחה שלפחות יש לנו חברת מועצה אחת של מאבדת את עצמה לדעת בשביל גחמות אישיות.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר