יום המעשים הטובים
יום המעשים הטובים

רענה חגגה את יום המעשים הטובים

בבית ספר ברטוב התקיים טקס הוקרה למתנדבים, בבית ספר אגם הכינו מארזי שי לנהגים, במגד הנעימו את זמנם של עובדי הנקיון ועובדי העירייה ערכו פעילות במרכז בקליטה

פורסם בתאריך: 14.3.18 09:55

יום המעשים הטובים צוין אתמול ברעננה בשורת פעילויות ואירועי התנדבות במוקדים שונים בעיר. בבתי הספר השונים התקיימה מחווה כלפי עובדי הניקיון ושירותי השמירה על ידי צוות המורים והתלמידים. בבית הספר ברטוב התקיים טקס בית ספרי בדגש על ערך הנתינה, בהשתתפות ההורים וצוותי החינוך ובמהלכו הוענקו תעודות הוקרה לכלל המתנדבים בקהילת בית הספר. בבית הספר "אגם" חולקו לכל הנהגים והמלווים ממתק ארוז עם ברכה לבית שנארז על ידי התלמידים.

יום המעשים הטובים

בבית הספר "מגד" הגיעו התלמידים בליווי הוריהם וצוותי החינוך והנעימו את זמנם של עובדי הניקיון העירוניים עם ארוחת בוקר ומכתבי כהערכה על פועלם. בנוסף, התקיימה פעילות התנדבות ומפגש בינדורי של תלמידי התיכונים  "מטרווסט", "אביב", "אוסטרובסקי" ו"מיתרים"  עם תושבים בני הגיל השלישי בעיר במסגרות השונות בהן מועדון "השחר" מועדון "הזהב", בית האבות "עמל בשרון" ומועדון לקשיש "קריית שרת". תלמידי בית ספר "אנקורי" התנדבו בכלבייה העירונית.

יום המעשים הטובים

עובדי העירייה קיימו  מפגש ופעילות משותפת של שירה והיכרות אישית עם עולים חדשים במרכז הקליטה, וקיבלו את פניהם של העולים החדשים לעיר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר