חבר המועצה שי אבן. צילום יח"צ
חבר המועצה שי אבן. צילום יח"צ

חבר סיעת מרצ, שי אבן, התפטר ממועצת העיר

אבן לא יצביע מחר לתפקיד ממלא מקום ראש העירייה בישיבת המועצה ובמקומו ימונה חבר סיעת מרצ, איציק מילר

פורסם בתאריך: 14.3.18 18:18

אתמול הגיש חבר המועצה, שי אבן, מכתב התפטרות ממועצת העיר. לפני  מספר חודשים הודיע אבן כי הוא עוזב את סיעת מרצ אך נשאר לכהן כחבר מועצה. אמש כאמור הוא החליט לעזוב את המועצה ומחר (ה') בישיבה שלא מן המניין, בה יבחר ממלא מקום ראש העירייה עד לבחירות, ימונה איציק מילר שיחליף את אבן בסיעת מרצ. ."אני חוזר לעסוק במקצוע שלי שהוא פעילות שיווקית בעולם הפוליטית", אומר היום אבן.

לפי השמועות אתה מנהל הקמפיין של איתן גינזבורג במירוץ לראשות העיר?

"אם איתן גינזבורג ירצה אני אשמח לעשות את זה".

היום פרסם אבי גבע בקבוצת הפייסבוק "פורום תושבים רעננה" על דבר התפטרותו של אבן והעלה תהייה לפיה סיעת מרצ רצתה בהתפטרותו של אבן והוא הסכים להתפטר רק אם בתמורה הסיעה תצביע לאיתן גינזבורג לתפקיד ממלא מקום ראש העירייה. חברי הסיעה מגיבים היום על הטענה ואומרים שלא הייתה עסקה כזאת.

מיו"ר סיעת מרצ, רונית וינטראוב נמסר: "מרצ בבחירות 2013 זכתה בחמישה מנדטים וברוח התרבות הפוליטית שלנו החליט שי אבן להחזיר את המנדט השייך למרצ כהמשך להחלטתו לפעול בבחירות אלה בערוץ המקצועי. אנו נמשיך להתנהל על פי מה שראוי ונכון ולא נהיה יעד לסחיטות פוליטיות משום כיוון. כל טענה אחרת שייכת לאלה שאוהבים לייצר ולהתפלש ברפש שנוגד את רוח רעננה".

צבי נדב מי שהיה מועמד בעצמו למחליף של בילסקי אמר: "שי נבחר על ידי מרצ והוא החליט להחזיר את המנדטשלו. ככה צריך להיות לפי המוסר המינימלי בפוליטיקה. כשאתה עוזב מפלגה, אתה צריך להחזיר את המנדט שלך וזה מה שהוא עשה".

ד"ר עדית דיאמנט: "ב-2013 מרצ זכתה בחמישה מנדטים. השבוע אנחנו שמחים לחזור לפעילות מלאה במהדורה זו כפי שהתכוון הבוחר ברעננה. למיטב הבנתנו שי התפטר אמש. אנו שמחים שהמנדט החסר הוחזר ונמשיך בפעילות ביתר שאת".

דבי סלוצקי: "אנחנו קיבלנו חמישה מנדטים מהציבור ואנחנו רוצים להישאר עם חמישה מנדטים. אם שי אבן רוצה להתחבר למישהו אחר הוא יכול , אבל הוא לא יכול לקחת את המנדט איתו. אנחנו לא גירשנו אותו מהמפלגה, הוא בחר לתמוך במישהו אחר וזו זכותו, אבל המנדט שייך למפלגה".

אתם תצביעו מחר במועצה לאיתן גינזבורג?

"כן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר