ארז ברט
ארז ברט

"אני אנטי סקטוריאלי ואנטי מגדרי": ארז ברט מתמודד על ראשות העיר

עו"ד ברט, ירוץ לראשות העירייה בבחירות 2018. בראיון הוא אומר שלמרות שהוא חובש כיפה הוא חושב שמקומות בילוי צריכים להיות פתוחים בשבת. "אני רוצה שכולם ירגישו שרעננה היא הבית שלהם"

פורסם בתאריך: 15.3.18 08:12

עו"ד ארז ברט, תושב רעננה בן ה- 45, הודיע כי הוא ירוץ לראשות עיריית רעננה בבחירות שיתקיימו באוקטובר 2018. ברט נשוי למיכל, אותה הכיר כשהיו נערים בני 16 ואב לארבעה ילדים. הוא התחנך ברעננה, היה חניך ומדריך בישיבת בני עקיבא וסגן מפקד גדוד במילואים. מזה 20 שנה שהוא עוסק ביזמות ומנהל חברה יזמית בתחום הנדל"ן בפולין.

בעברו היה ברט חבר בוועדי ההורים בבתי ספר של ילדיו, שש שנים מתוכם היה יו"ר ועד ההורים בבית ספר בילו ובנוסף הוביל פרויקטים לשיתופי פעולה בין דתיים וחילונים.

ברט חובש כיפה ומנהל אורח חיים דתי ולדבריו הוא לא מקים רשימה דתית. "אני אנטי סקטוריאלי בהגדרתי. הרשימה שלי תהיה מעורבת מנשים וגברים, דתיים ולא דתיים, ישראלים ותיקים וחדשים. מדובר ברשימה אנטי מגדרית, אני רוצה לדאוג לכל התושבים ברעננה ולא לדאוג למגזר מסוים, הדגל של לדאוג למגזר מסוים, הוא דגל רע בפוליטיקה בכלל".

ברט מסביר שמטרתו היא לשנות את הפוליטיקה המקומית. "הרעיון הוא לא ללכת לפוליטיקה ישנה, אלא ללכת לפוליטיקה חדשה, נקייה, שלא מחויבת לשום דבר שקובל אותה. אני לא מחויב לבעלי אינטרסים וכל מי שיהיה איתי ברשימה ידבר את השפה הזאת, שאני קורא לה ניהול ערכי. אנשי מקצוע שיודעים לנהל את התחום שלהם, אבל נשענים על רגל ערכית וקהילתית, זו הבשורה החדשה, מנהיגות  החדשה שאנחנו רוצים להביא לרעננה וזו גם הסיסמא שלנו".

למה החלטת לעשות את הצעד הזה?

"החלטתי לצאת מאזור הנוחות שלי, מהעשייה הפרטית, העסקית והניהולית, לזירה הפוליטית ציבורית. רעננה היא חלק ממי שאני, הערכים שתפסתי בבית, בבית ספר, בתנועות נוער ולא פחות חשוב מה שספגתי מהעיר רעננה. העיר הולכת לקראת חילוף הנהגה וברור שמה שהיה ב-30 שנים האחרונות צריך להשתנות ולהביא בשורה חדשה לעיר".

 

למה שהציבור יצביע למועמד שאין לו ניסיון פוליטי?

"אני מזמין את כולם להשתתף בחוגי הבית הרבים שאני עורך בימים אלה, לבוא ולהכיר אותי, כי ככה עושים דמוקרטיה, מכירים את הבן אדם ומה שהוא מביא. אני חושב שהדרך הנכונה להביא את החדשנות היא רק  על ידי מישהו שבא מבחוץ ולא מחויב לפוליטיקה ישנה, אפילו אם היא מקומית".

ומה עם הסטטוס קוו? ברט אומר כי הוא מעוניין לשמור על הצביון של שבת ברעננה ועם זאת לחזק את הפעילות התרבותית בשבת. "אם יש תושבת רעננה שמעניין אותה חוג ריקודי עם בשבת, אני כראש עיר של רעננה אדאג שיהיה לה חוג ריקודי עם בשבת בפארק רעננה", הוא אומר, "כל אחד צריך לוותר על משהו, בפארק, באזור התעשייה ובאזורי הבילוי שמחוץ לאזור המגורים, צריך לאפשר פעילות תרבותית רחבה מאוד. אני לא אהיה ראש עיר דתי, זה שאני חובש כיפה זה לא הופך אותי לראש עיר דתי, אני אהיה ראש עיר של כולם. רעננה זה הבית שלי ואני רוצה שכולם ירגישו שהיא הבית שלהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר