השקת מרכז "בכל אופן רוכבים"
השקת מרכז "בכל אופן רוכבים"

חדש ברעננה: מרכז רכיבה על אופניים לאנשים בעלי מוגבלויות

מרכז רכיבה על אופניים משותפת לאנשים בעלי צרכים מיוחדים הושק ביום חמישי שעבר בפארק רעננה. המבנה, בן 210 מ"ר, כולל מרחב פעילת עשיר לנוחות חברי המרכז

פורסם בתאריך: 19.3.18 19:03

מרכז "בכל אופן רוכבים", מרכז רכיבה משותפת לאנשים בעלי צרכים מיוחדים הושק ביום חמישי שעבר בחלקו הצפון מזרחי (בכניסה מרחוב ירושלים) בפארק רעננה. המבנה, בן 210 מ"ר, כולל מרחב פעילת עשיר לנוחות חברי המרכז והוא הוקם בסיוע ומימון משותף של הקרן לפיתוח שירותים לנכים בביטוח לאומי וקרן שלם, אשר תרמו להקמתו ולהצטיידותו באופנים ובציוד נלווה לקיום הפעילות.

עם השקת הבית החדש למרכז, תתאפשר הרחבת פעילות של המועדונים  החברתיים הפעילים בו "מועדון רעננים" לבוגרים מעל גיל 21 הנהנים מפעילות רכיבה ופעילות חברתית, וכן מועדון חברתי לבני נוער עם צרכים מיוחדים.

מרכז "בכל אופן רוכבים" הוקם לפני כעשור על ידי  האגף לשירותים חברתיים, המחלקה לעבודה קהילתית בעיריית רעננה בשיתוף קרן "רועי לא אחסר"  ולוקחים בו חלק כ- 120 רוכבים מאזור השרון, שלהם ניתנת הזדמנות שווה לפעילות ספורטיבית וחברתית בקהילה.  הפעילות מלווה על ידי צוות של מתנדבים מתוך הקהילה, הצמודים לרוכבים, תוך שימוש באופניים המותאמים לצרכיהם. במרכז הרכיבה רוכבים אנשים בכל הגילאים, החל מגיל 6 וכלה בגיל 80. אל המרכז מגיעים ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים: מוגבלויות פיזיות, חושיות, קוגניטיביות ותקשורתיות, וכן מתקיימות בו פעילויות העשרה וחוגים לילדים ומבוגרים.

 

 

 

ריבה מוסקל, מנכ"לית קרן שלם  השותפה במימון הצטיידות המרכז: "קרן שלם חרטה על דיגלה את שילובם של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בקהילה.  הקרן מעודדת פיתוח שירותים ומיזמים העוסקים בפנאי ושילוב ומשקיעה בכך חלק נכבד מתקציב הקרן. קרן שלם מברכת את ראש העיר ואת צוות האגף לשירותים חברתיים על הבאת הפרויקט מהכוח אל הפועל ועל היות העיר רעננה חלוצה בנושא פנאי בחיק הטבע לאנשים עם מוגבלויות הכוללים בין השאר פארק משחקים נגיש,  גינת ריחות וצלילים בפארק רעננה ואחרים. הקרן גאה להיות שותפה לעשייה משמעותית זו, המשפרת את איכות החיים של האנשים עם מוגבלות שכלית ומוגבלויות בכלל לצד הסרת חסמים ודעות קדומות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר