איציק מילר
איציק מילר

"בית יד לבנים צריך להיות פתוח בערבי שבת"

חבר המועצה החדש מטעם סיעת מרצ, איציק מילר, מספר על התוכנית לפתוח את יד לבנים בערב שישי ועל הניסיונות לעצור את ההגירה של צעירים מהעיר

פורסם בתאריך: 20.3.18 09:19

בישיבת המועצה האחרונה הצהיר אמונים חבר המועצה החדש מטעם סיעת מרצ, איציק מיל. מילר בן ה- 66, מתגורר ברעננה כבר 38 שנים ואב לארבעה ילדים.

מילר מספר שהמינוי שלו כחבר מועצה הפתיע אותו, והוא קיבל את ההודעה על כך ימים ספורים לפני ישיבת המועצה. "רונית וינטראוב התקשרה אליי יומיים לפני הישיבה", הוא אומר, "אני שמח להיות חלק מהמועצה כי אני אוכל לתרום מניסיוני מצד אחד ומהמרץ שלי. אני אשתדל לעשות את התפקיד במלוא הרצינות והיכולת ולא לשבת בשביל הכבוד".

מילר התחיל את דרכו הפוליטית בוועד ההורים בבית ספר "יחדיו" מה שהוביל אותו לתפקיד יו"ר ועד ההורים ברעננה. בתחילת שנות האלפיים מילר היה חבר מועצה ברעננה מטעם מפלגת העבודה של רינה ברטל.  "אני לא איש מרצ ארצי, אני איש מרצ כבר יותר מעשרים שנה ברעננה", הוא אומר, "הצטרפתי לרונית וינטראוב בזירה המקומית אבל בשיוכי הפוליטי אני עם ציפי ליבני במחנה הציוני. המשחק המקומי הוא משחק אחר, כבר מזמן לא מדובר על שטחים או שלום, כאן זה מבוסס על רעיונות מקומיים, אנשים מקומיים וככה זה צריך להיות".

יש לך כבר תוכניות לדברים שתעשה כחבר מועצה?

"יש לי כמה תוכניות שאני מתכוון לעשות באופן מסודר, אבל בשלב המיידי אני חושב שצריך להגדיל את החילוניות בעיר, בית יד לבנים צריך להיות פתוח בלילות שבת להופעות והרצאות, אני לא מבין למה המקום הזה צריך להישאר סגור. אני לא נגד הדתיים, אני לא אנטי דתי, בפרוש לא, אני פשוט חושב שאפשר לעשות עוד צעד מבלי לזעזע ולעשות מלחמות. חוץ מזה רעננה מזדקנת, יש הגירה שלישית וצריך לעשות גם כמה דברים בעניין הזה".

על בחירותו של איתן גינזבורג לראשות העיר אומר מילר כי הוא צריך להתרכז רק בעשייה. "איתן גינזבורג לא צריך להימדד על בסיס זה שהוא ראש העיר הגאה הראשון בישראל, אני חושב שאנחנו די מאחורי זה בעיקר ברעננה. אנחנו מקבלים את הדברים האלה, יאמר לזכותה של מרצ שהיא הייתה חלוצה בלקבל את האחר. איתן צריך להתרכז בעשייה שלו, ההוכחה מעכשיו מה יהיה ולא מה היה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר