הכלב הנטוש אס
הכלב הנטוש אס

הכלב "אס" זקוק לתרומה דחופה, תושבים נקראים לעזור

הפעיל החברתי, חיים מזרחי, מבקש את עזרת הציבור במימון טיפול לכלב שננטש על ידי בעליו וזקוק לטיפול רפואי שיציל את חייו

פורסם בתאריך: 21.3.18 12:53

הפעיל למען בעלי החיים שפועל ברעננה ובכל אזור השרון, חיים מזרחי, מבקש את עזרת הציבור בהצלת כלב שננטש על ידי בעליו לפני כשלושה שבועות. מזרחי שמטפל בכלב מאז שננטש מספר שהכלב זקוק לניתוחים וטיפולים יקרים ושהוא אינו עומד בעומס הכלכלי. "לפני כשלושה שבועות פעילים בירוחם מצאו את הכלב ששמו "אס" והוא מסוג ריצ'בק מעורב עם פיטבול, ופנו אלי לעזרה. ביקשתי מהם להביא אותו אליי כדי שאני אוכל לטפל בו. לכלב יש גידולים סרטניים בכל הגוף, הוא אנמי, והייתה לו קדחת קרציות קשה. בנוסף האוזניים שלו היו עם כרישי דם הוא לא רואה בעין אחת והשנייה נמצאת במצב של ריקבון שעוד אפשר להציל אותה".

מזרחי מספר שברגע שקיבל את הכלב הוא בדק האם יש לו שבב וכך מצא את בעליו. "סרקתי אותו כי וצלצלתי לבעלים להודיע שמצאו אותו. הוא הסביר לי שהוא לא רוצה אותו חזרה כי אין לו איפה לשים אותו. לאחר יומיים של שיחות, הבעלים העביר מכתב וויתור על הכלב וכרגע הוא מקבל ממני ומהווטרינר טיפול, בכל שבוע אני בבדיקות איתו וזו עבודה קשה. המצב השתפר במעט אבל הדרך עוד ארוכה".

חיים מזרחי

חיים מזרחי

מזרחי מסביר שעלויות הטיפול ושיקום הכלב גדולות. "כל שבוע של טיפול בו עולה לי אלף שקלים וזה לא כולל הניתוחים שהוא צפוי לעבור. אם משהו יכול לעזור בתרומות לווטרינר או לאוכל זה יעזור לי מאוד. אני מעריך שעלות הניתוחים והשיקום יעמדו על 15 אלף שקלים וזה לא כולל הטיפולים השבועיים שהוא מקבל"

 

 

אם אתם רוצים לתרום לטיפול של "אס" אתם מוזמנים ליצור קשר:

תרומות אוכל:

"אנדרדוג"-054-3133304

תרומות לוטרינר:

"מרפאת החיות של ד"ר ג'וליאן"- 09-7991149

תרומות לחשבון מספר 52526192 סניף 601 בנק 10 עבור חיים מזרחי ולציין שזה עבור הכלב "אס".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר