קבוצת ריצה צילום דניאל צ'צ'יק
קבוצת ריצה צילום דניאל צ'צ'יק

מחר: רצים שישה ק"מ לזכר שישה מיליון יהודים שנספו בשואה

ביום שלישי הקרוב ירוצו כ-90 ממתאמני הסטודיו הרענני keep fit studio, שישה ק"מ לזכר שישה מיליון הנספים בשואה. יוסי עלמני, בעל הסטודיו קורא לרצים ברעננה להצטרף

פורסם בתאריך: 9.4.18 12:33

לרגל יום השואה ירוצו מתאמני הסטודיו הרענני keep fit studio, שישה ק"מ לזכר שישה מיליון הנספים בשואה. הסטודיו מזמין מתאמנים גם מחוץ לקבוצת הריצה שלו, שיצטרפו לאירוע שיתקיים ביום שלישי הקרוב  (10.4) בשעה 19:30. קבוצות הריצה יפגשו ברחוב סשה ארגוב פינת כפר נחמן, בחניון הצמוד למגרשי הכדורסל של הספורטק החדש. לאחר מילות פתיחה לזכר הנספים יתחיל מסלול הריצה יתחיל לכיוון בית העלמין כפר נחמן, ימשיך לכיוון בית הספר שקד וסביב פארק רעננה. בחזרה יעברו הרצים ברחוב ויצמן, קרית שרת ועד חניון הספורטק.

יוסי עלמני, הבעלים של הסטודיו, מספר שיש היענות גבוהה לאירוע בקרב הרצים ברעננה. "לפי הרישום צריכים להשתתף בין 80 ל-90 רצים. אם נגיע ל-100 רצים זה יהיה מאוד עוצמתי. אני אשמח בעתיד לעשות שיתוף פעולה עם עיריית רעננה. זה נושא מאוד חשוב. אני חושב שצריך להמשיך אותו בגלל שאנחנו מתרחקים עוד ועוד שנים מהאירוע  עצמו, ולאט לאט אנשים קצת שוכחים. אני רוצה שיהיה איזשהו זכר או משהו קטן שאנחנו יכולים לעשות למען מה שקרה במלחמת העולם השנייה ואני רוצה שזו תהיה מסורת בה כל שנה נרוץ לזכר הנספים. מי שרוצה לקחת חלק מוזמן להתקשר ליוסי 058-4001330".

 

יוסי עלמני

יוסי עלמני

הישארו מחוברים לכל הסיפורים החמים ברעננה:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר