ערן לוי. צילום: אפרת קופר
ערן לוי. צילום: אפרת קופר

המתמודד על מקום במועצת העיר, מזמין אתכם לטיול משפחות

ערן לוי התחיל במסורת הטיולים בשבת רק לתושבי נווה זמר, לאחר מכן הצטרפו תושבי לב הפארק והיום הוא קורא לכולם להצטרף. ומה עם הדתיים? אם תהיה היענות הוא יארגן טיולים גם בשישי

פורסם בתאריך: 10.4.18 08:53

ערן לוי, העומד בתנועת "חלק-  חברה למען קהילה", שתרוץ למועצת העיר בבחירות הקרובות, ממשיך במסורת שהתחיל לפני כשמונה חודשים ומארגן טיול לתושבי העיר לנחל השופט. "הטיול הראשון שעשינו היה רק לתושבי שכונת נווה זמר ונסענו להר הזבל", אומר לוי, "בטיול השני כבר היה שילוב של תושבים מנווה זמר ומשכונת לב הפארק כאשר נסענו לרמת הנדיב. בהתחלה רצינו לארגן טיול כזה בכל חודש אבל הבנו שזה לא יקרה בכל חודש כי למדנו שזה קצת עמוס לאנשים. ניסינו בהתחלה לעשות פעם בחודש אבל הסתבר שזה קצת קשה לביצוע. בכל זאת הטיול בדרך כלל הוא באחד מסופי השבוע, ואנשים  לפעמים נוסעים. נרקמת חברות וקהילתיות בטיולים אז אם שניים לא מגיעים זה בעייתי".

ההשתתפות עולה כסף?

"אנחנו לא רוצים לגבות כסף אבל בחלק מהמקומות, לא יהיה מנוס כי מדובר באתרים בהם יש עלות כניסה".

 בפורומים בפייסבוק חלק מהתושבים העלו טענות על כך שהמטרה של הטיולים היא חיזוק קהילתיות של תושבי רעננה, אך הם בכל זאת מתקיימים בשבתות.

"כשיצאנו לטיול בהר הזבל משפחות דתיות יכלו להגיע כי זה באזור של השכונה ולא הייתה היענות. ניסינו בעבר לעשות טיול באחד מימי השישי וגם לא הייתה היענות. אני מזמין את הדתיים להצטרף אלינו ואם יגידו שיש קהל שרוצה לעשות טיול באמצע השבוע, נעשה".

לוי מסביר כי הטיול יתקיים ביום שבת (24.4). נקודת המפגש של באי הטיול תהיה בחניית כלי הרכב בשכונת לב הפארק, מול תחנת הדלק ומגרש הכדורגל, בשעה 08:00. המעוניינים להגיע ישירות לנקודת התחלת המסלול יוכל להגיע, הנקודה תתחיל בעין אמי, בחניון החרובים, וההתכנסות היא בשעה 09:00 לארוחת בוקר. בשעה 08:15 יתקיים מפגש קצר בלב הפארק ולאחר מכן נצא לנסיעה לכיוון כביש החוף לכיוון צפון. בשעה 10:00 יתקיים תדרוך והתארגנות למסלול בדרגת קושי קלה המתאימה למשפחות ואורכו 2 ק"מ. המסלול כולל בתוכו אפיקי נחל, מערות פריחה וטבילות מים. במהלך המסלול תהיה עצירה לאטרקציות ופעילויות לילדים.

 

הישארו מחוברים לכל הסיפורים החמים ברעננה:

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר