אופניים חשמליים צילום עזרא לוי
אופניים חשמליים צילום עזרא לוי

חוק עזר עירוני חדש: החרמת בטריות של אופניים חשמליים ומתן קנסות

ראש העירייה, איתן גינזבורג, חתם על חוק עזר עירוני המרחיב את סמכויות האכיפה של פקחי יחידת האכיפה העירונית

פורסם בתאריך: 16.4.18 09:53

עיריית רעננה העבירה חוק עזר עירוני חדש  שמרחיב את סמכויות פקחי יחידת האכיפה העירונית, שהוסמכו בחודש נובמבר האחרון לאכיפת רכיבה שלא כחוק על אופניים חשמליים. עם החתימה על חוק העזר, יתווספו לסמכויות הפקחים, שכללו עד כה חלוקת דו"חות אזהרה, החרמת בטריות חשמליות, פנייה להורים ומתן קנסות, גם הסמכות לתפיסת האופניים והרחקתם מבעליהם על מנת למנוע המשך השימוש בהם, תוך יידוע בעל האופנים או הוריו, במידה ומדובר בקטין. בנוסף מאפשר החוק גביית אגרה ואף מכירת האופנים בחלוף 60 יום במידה ואין דרישה להשבתם מצד הבעלים.

החתימה על חוק העזר העירוני, היא נדבך נוסף במכלול הצעדים וההסברה בהם נוקטת עיריית רעננה במאבקה בעבירות התנועה ברכיבה על אופנים חשמליים, הכוללות בין היתר עבירות של נהיגה מסוכנת, אי ציות לחוקי התנועה, נהיגה עם טלפון ביד, הרכבה לא חוקית של נוסע נוסף על האופניים ועוד.

 

ראש עיריית רעננה, איתן גינזבורג: "החתימה על חוק העזר העירוני, המרחיבה סמכויות פקחי העירייה לאכיפת עבירות תנועה, היא צעד נוסף וחשוב במאבק הכולל שלנו בתאונות הדרכים ופציעות כתוצאה מרכיבה בניגוד לחוק. אנו נוקטים במקביל גם בפעילויות חינוך והסברה מקיפה בקרב בני הנוער והציבור. כולי תקווה כי עם הגברת האכיפה, ניווכח בצמצום עבירות התנועה, ותגבר המודעות של ציבור רוכבי האופניים לחשיבות השמירה על כללי הבטיחות למען שלומם וביטחונם של תושבי העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר