מוקד טלפוני. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
מוקד טלפוני. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מהשבוע: תושבים יוכלו לדווח למוקד 107 ולשירותי חירום באמצעות שידור וידאו ישיר בזמן אמת

הטכנולוגיה תשמש גם את צוותי החינוך באמצעות כפתור ביטחון לדיווחים שיועברו ישירות למוקד על כל מפגע או אירוע, תוך שידור וידאו בזמן אמת

פורסם בתאריך: 17.4.18 08:19

עיריית רעננה וחברת Carbyne (לשעבר Reporty) הכריזו על שיתוף פעולה שיאפשר לתושבים לדווח למוקד העירוני, בלחיצת כפתור דרך אפליקציית  c-Now למוקד העירוני 107 על כל מפגע או אירוע בעיר, תוך שידור וידאו בזמן אמת, מבוסס מיקום. הדיווח יתאפשר גם באזורים בעלי קליטה חלשה ובתוך מבנים סגורים, בזכות טכנולוגיה ייחודית שפיתחה החברה, וכן באמצעות התכתבות בצ'ט עם המוקד העירוני.

הטכנולוגיה תשמש גם את צוותי החינוך בעיר באמצעות כפתור ביטחון ייעודי ובלעדי לדיווחים חכמים שיועברו ישירות למוקד הייעודי על כל מפגע או אירוע, תוך שידור וידאו בזמן אמת. דיווחים אלו יקבלו עדיפות עליונה ויגבירו ביטחונם האישי של תלמידי העיר.

השימוש באפליקציית c-Now יאפשר לתושבים לדווח ישירות לא רק למוקד העירוני, אלא גם, במידת הצורך, למוקדי החירום והביטחון השונים של מדינת ישראל – מוקדי מד"א בפריסה ארצית, אשר עובדים עם המערכות של Carbyne כשנתיים, באמצעות שידור וידאו בזמן אמת ומשטרת ישראל, כיבוי והצלה ומגן דוד אדום – באמצעות שיחה קולית רגילה. הנהלת החברה מעריכה כי בחודשים הקרובים משטרת ישראל ומכבי אש יחלו להטמיע את מערכות הבית של Carbyne במוקדי השירות שלהם, ויאפשרו לתושבי ישראל חוויית דיווח מלאה.

 

 

אמיר אליחי, מייסד ומנכ"ל Carbyne: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם עיריית רעננה. שת"פ זה יאפשר לתושבי העיר לקבל רשת הגנה אישית, משפחתית, קהילתית וארצית, זאת תוך שימוש בטכנולוגיות ייחודיות וחדשניות, אשר מייצרות תשתית לדיווחים בזמן אמת מהמובילות בעולם. אנחנו מברכים את רעננה על הצטרפותה למעגל הלקוחות שלנו, ואין לנו ספק שתושבי העיר ייהנו משדרוג חוויית השירות כבר בנקודת הממשק הראשונה שלהם עם המערכת שלCarbyne ".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר