עיריית רעננה צילום עזרא לוי
בניין עיריית רעננה צילום עזרא לוי

אתם קבעתם: רעננה שלישית בארץ בדירוג שביעות רצון התושבים

רעננה נמצאת בצמרת הארצית בסקר של אתר "מידרג". בתחום קידום תמ"א 38 ושביעות רצון מהמוקד העירוני הגיעה רעננה למקום הראשון

פורסם בתאריך: 24.4.18 13:32

עיריית רעננה מדורגת במקום השלישי מבין הערים בארץ בכל הנוגע לתחושת התושבים אודות השירות והתמורה אותם הם מקבלים מהעירייה. כך עולה מסקר שערך אתר "מידרג" זו השנה השלישית. לפי הסקר, עיריית הרעננה זכתה לציון כללי 3.72  מתוך 5, כשמקדימות אותה מודיעין (ראשונה בדירוג) ונס ציונה.

תושבי רעננה העניקו לעירם את הציון הגבוה ביותר בתחום קידום פרויקטים של תמ"א 38 ובדירוג המוקד העירוני. מערכת החינוך ברעננה דורגה שיני עם ציון 3.69 (מודיעין ראשונה, כפר סבא ורמת השרון במקומות 7 ו-8 בהתאמה). בדירוג ניקיון רחובות העיר נמצאת עיריית רעננה במקום החמישי עם 3.5 נקודות מתוך חמש.  בתחום התחבורה ומצב הפקקים מדורגת רעננה במקום החמישי עם ציון לא מחמיא של 2.61. דירוג מקומות הבילוי והתרבות מדורגת רעננה במקום התשיעי בארץ  עם 3.03 נקודות כאשר תל אביב הגיעה למקום הראשון בתחום זה. ההתקדמות בתחום ההתחדשות העירונית ותכניות תמ"א 38 ברעננה לא נעלמה מעיני התושבים והעיר מדורגת במקום הראשון בארץ עם 3.61. בתחום הפארקים ומתקני הספורט עומדת רעננה במקום השלישי עם 4.04 נקודות.

מהסקר עולה כי רוב מכריע של הציבור בכלל העיריות אינו מרוצה מרמת השירות הניתנת לו מהעירייה. על השאלה האם אתם מקבלים תמורה הוגנת לארנונה ענו רק רבע ממשתתפי הסקר תשובה חיובית. 28% ענו "לא" ו-46 ענו "באופן חלקי". על השאלה "ממה מתוסכלים התושבים" בכלל העיריות ענו 21.5% "מגובה הארנונה", 13.9% מתחום התכנון והבנייה ו-13.1% ממצב החנייה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר