דניאלה אוהב ציון
דניאלה אוהב ציון

בשם אחותי: תושבת העיר אוספת תרומות שיער לזכר אחותה

לפני כחמש שנים נפטרה אחותה של דניאלה אוהב ציון ממחלת הסרטן, כשצוואתה הייתה לדאוג לנשים חולות. מאז דניאלה אוספת תרומות שיער ממספרות בעיר ומאנשים פרטיים

פורסם בתאריך: 29.4.18 12:31

לפני כחמש שנים נפטרה אחותה של תושבת העיר, דניאלה אוהב ציון, ממחלת הסרטן. מאז אוהב ציון מקדישה את חייה לעזרה לנשים חולות סרטן וכחלק מפעילותה היא מתנדבת בעמותת  פ.ל.א (פאה לכל אישה חולת סרטן). כיום מבקשת אוהב ציון מתושבי ותושבות העיר לתרום שיער. "זוהי צוואתה של אחותי מרים ז"ל", אומרת אוהב ציון, "היא רצתה לעזור לנשים חולות, ואני הצטרפתי למערך המתנדבים ופועלת בנושא מאז".

איך הגעת לעמותת פ.ל.א?

"הגעתי לעמותה קצת לפני שאחותי נפטרה. כשהיא היתה חולה היא חיפשה פיאה שתראה אמיתית וזה בדיוק מה שאלי בן יזרי, מי שהקים את העמותה והיה בעצמו חולה בעבר, עשה עבורה. אף אחד לא ידע שהיא חולה כי היא הייתה עם פיאה שנראתה מאוד טבעית, זה ממש עזר לה, היא לא רצתה שידעו שהיא גוססת. כל הצוות בעמותה עושה עבודת קודש. כל אישה שמגיעה מקבלת יחס מדהים".

לאחר שנפטרה מרים המשיכה אוהב ציון להתנדב בעמותה ובמלאת שנה למותה היא ערכה לה ערב התרמה במרכז לאמנויות ומוזיקה כאשר כל הכסף שנאסף נתרם לעמותה. "העמותה פתחה גם מפעל של פיאות בנגב מה שנותן תעסוקה לתושבים שם", מספרת אוהב ציון, "ואני גם מרכזת מתנדבים של עמותת קרן מיראג' ברעננה שזו קרן להעצמת נשים בישראל".

מה צריך לעשות מי שרוצה לתרום שיער?

"אני עובדת עם שתי מספרות בעיר ופעם בחודש אני מתקשרת אליהם וגם אל שאר המספרות בעיר שרוצות לתרום, ומגיעה לאסוף שיער שנתרם. זה חייב להיות שיער טבעי שיהיה באורך שמתאים לעבודה ולהכין ממנו פיאות. אני מאוד אשמח אם אנשים יתרמו שיער ואנשים יתקשרו ויגידו לי מאיפה לאסוף בטלפון 0526305089".

את תרומות השיער בעיר ניתן לבצע או להעביר לשתי המספרות איתן עובדת אוהב ציון: מספרת כפיר ברחוב רמב"ם 10 ו- מספרת אלי איפרגן, ברחוב החייל 12.

"אני אוסף את השיער במסגרת ההתנדבות בעמותת פלא", מספר איפרגן. "אני מתנדב כבר כמה שנים בעמותה, והצרפתי למיזם החשוב הזה, לאחר שלקוחה סיפרה לי על העמותה והקשר שלה לחולי סרטן. מיד שאלתי איך אני יכול לתרום את עצמי למהלך הזה וכיום אני חלק מהימים המאורגנים של העמותה. אני נוסע למקומות בכל הארץ, כמו למשל לתיכון חדש בהרצליה שם תרמו התלמידים שיער וגם לקניונים. אני מופתע כל פעם מחדש על הפתיחות של הנוער. אני הייתי בשוק כשראיתי שיותר ממאה בנות שאתה בטוח שהן כל היום באיסטנגרם ודואגות לאיך שהם נראות באו ותרמו שיער. מי שרוצה לתרום מוזמן כמובן גם להגיע אלי למספרה".

הישארו מחוברים לכל הסיפורים החמים ברעננה:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר