ערן לוי. צילום: אפרת קופר
ערן לוי. צילום: אפרת קופר

תלונה במשטרה על אי סדרים כספיים, לכאורה, נגד יו"ר מפלגת חלק, ערן לוי

התלונה הוגשה על ידי עמותת הסטודנטים במכללת שערי משפט, בגין אי סדרים ברישומי הכנסות, לכאורה, בתקופת כהונתו של לוי כיו״ר העמותה

פורסם בתאריך: 29.4.18 19:35

בחודש פברואר האחרון הוגשה תלונה בחטיבת החקירות של משטרת ישראל ובלשכת עורכי הדין, נגד ראש מפלגת חלק, ערן לוי. התלונה הוגשה על ידי מועצת אגודת הסטודנטים ויושב ראש האגודה במכללת שערי משפט בהוד השרון, ראובן חן. לוי כיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים במכללה בין השנים  2014- 2017, אז סיים את התואר במשפטים.

מכללת שערי משפט צילום עזרא לוי

מכללת שערי משפט. צילום: עזרא לוי

בתלונה, שקיבלה אישור על ידי מחלקת החקירות במשטרה לפני כשבועיים, נכתב: "עמותת הסטודנטים שערי מדע ומשפט מתקיימת מהכנסות דמי חבר המשולמים על ידי סטודנטים הלומדים במרכז האקדמי. לאחרונה נחשפנו למסמכים ומידע המעלה חשד לכאורה למעשים פליליים באגודה מצד יו"ר האגודה לשעבר מר ערן לוי".

ראובן חן, יו"ר אגודת הסטודנטים שערי משפט אמר בתגובה: "בישיבתה של עמותת הסטודנטים, בחודש ינואר 2018, עלו ממצאי דו"ח ביקורת שנערך על ידי רואה חשבון, אשר מימון. בדו"ח הועלו חשדות הנוגעות לניהול לא תקין בכספי האגודה והוצאות כספיות של יו"ר האגודה, ערן לוי. לאור זאת החליטה מועצת אגודת הסטודנטים להגיש תלונה במשטרה ובלשכת עורכי הדין. התלונה הוגשה על ידי יושב ראש האגודה ומבקר האגודה, תת אלוף במיל מנחם שמיר".

מערן לוי נמסר: "אני בעל משרד חקירות 20 שנים ועורך דין במקצועי. אני לא מבין במה מדובר. לא זומנתי לשום מקום ולא קיבלתי שום זימון או פנייה בנושא. בזמן כהונתי לקחתי אגודה כושלת ודאגתי להבראתה ויעידו על כך חברי האגודה, וועדת הביקורת וחברי המועצה בזמן כהונתי והנהלת המוסד האקדמי. בגין פעילות זו אף זכיתי למלגת הצטיינות ערכית. כמי שמוביל שקיפות, הגינות ומניעת שחיתות – לא הייתי נותן לדברים מסוג זה להתרחש בזמן כהונתי. לאחר 6 שנים בהם לא היה ניהול תקין לאגודה, לאחר שנה עם כניסתי לתפקיד קיבלה האגודה אישור ניהול תקין מרשם העמותות".

הישארו מחוברים לכל הסיפורים החמים ברעננה:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר