גינת השעשועים הרחוב הפעמונים
גינת השעשועים הרחוב הפעמונים

"עושה רושם שהעירייה עושה לנו טובה בכל הקשור לתחזוקה"

תושבי רחוב הפעמונים מתלוננים כי שתי ההגינות ברחוב שלהם סובלות מהזנחה וחוסר תחזוקה, זאת למרות פניות חוזרות ונשנות לעירייה בנושא

פורסם בתאריך: 10.5.18 13:16

תושבי רחוב הפעמונים טוענים שעיריית רעננה מזניחה את הטיפול השוטף בגינת הכלבים וגינת השעשועים בשכונה. "יש בעיה בכל גינות הכלבים ברעננה והעירייה לא עושה שום דבר בנידון", טוען תומר בקמן המתגורר ברחוב הפעמונים. "בגינת הכלבים ברחוב שלי, מורידים בכל חורף את ההצללה ובכל פעם כשמגיע הקיץ, אנחנו צריכים להתחנן שהעירייה תחזיר אותה. לא רק אני פונה לעירייה אלא עוד תושבים  כי מזג האוויר מתחמם ולי בתור הורה חשוב שתיהיה הצללה במקום. חוץ מזה, בעירייה מסרבים לעשות שם תאורה וזה משהו שמאוד חסר. גם ת' תושבת השכונה כועסת על התנהלות העירייה בנושא גינת הכלבים. לדבריה: "בגינה הזו אין הצללה ואני פניתי אליהם השבוע ועדיין לא עשו כלום".

בקמן מספר כי הבעיות של תושבי רחוב הפעמונים לא מסתיימות בגינת הכלבים. "צמוד לגינת הכלבים, ברחוב מיתר פינת הפעמונים, יש גינת שעשועים עם קרוסלות ונדנדות. אני עברתי שם ביום חמישי בשעה עשר בבוקר וראיתי צוות של העירייה שהסתכלו על ההצללה שיש על הנדנדה ודיברו על כמה שהיא מסוכנת כי היא נמוכה מדי וקרובה לנדנדה. למחרת ביום שישי בבוקר עברתי שם וראיתי שהם לא טיפלו בבעיה אלא החליטו פשוט לסגור את המתקן, הם גידרו אותו כך שהילדים לא יכלו להשתמש בו כל השבוע. בעיני זה הזלזול הכי גדול בתושב".

אורית קוגל, תושבת השכונה טוענת שהתנהלות העירייה בנידון גובלת בהזנחה. "גם כשעושים בגינה הצללה זה נראה שהם עושים לנו טובה. הנה עכשיו היו כמה ימי שרב ואי אפשר היה לעמוד שם. אנחנו פונים כל הזמן לעירייה וזה ניהיה בדיחה כי גם כשעושים הצללה זה מבדים מרופטים שאחרי חודש לא שווים כלום. בשנה שעברה הגיעה לגינה סגנית ראש העירייה, רונית ווינטראוב, אחרי שהתלוננו ועד עכשיו זה לא נפתר. יש לנו בעיות נוספות עם גינת הכלבים כי אין תאורה, אחד השערים לא תקין והעירייה לא סידרה את זה למרות שהתלוננתי. עושה רושם שהעיירה עושה לנו טובה בכל הקשור לתחזוקה וזה אבסורד כי זה חלק מהשירות שהיא צריכה לתת לתושבים. התחזוקה בגינה הזו היא מתחת לכל ביקורת.  זה לא לעניין".

מעיריית רעננה נמסר:  "עיריית רעננה מתחזקת באופן שוטף את הגינות הציבוריות בכל רחבי העיר ודואגת לתקינות המתקנים לרווחת הציבור ולשמירה על בטיחותו. כאשר מתגלה מפגע כזה או אחר באחד המתקנים, כמו שקרה בנדנדה בגינת הפעמונים, העירייה דואגת לסמנו ולסגור אותו עד השלמת התיקונים והחזרתו לתקינות מלאה. בכל הנוגע להצללות, הרי שאלה כבר הוזמנו, אך בשל מזג האוויר הסוער שפקד אותנו לאחרונה, נדחתה ההתקנה. ההצללות יותקנו בגינה במהלך השבוע הקרוב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר