עו"ד אלי אלוש צילום פרטי
עו"ד אלי אלוש צילום פרטי

שתי הסיעות הדתיות בעיר, יתמודדו בנפרד בבחירות הקרובות

שתי הסיעות המרכיבות כיום את סיעת 'הרשימה הדתית המאוחדת', ירוצו בנפרד בבחירות הקרובות עקב חילוקי דעות בין הנהגת 'מאמינים ברעננה', לראש הבית היהודי הטרי, אריה פרידמן

פורסם בתאריך: 16.5.18 09:49

חברי המועצה אלי אלוש ומייש אייזקסון מסיעת 'מאמינים ברעננה' וחיים גולדמן מסיעת 'הבית היהודי' צפויים לרוץ יחד בבחירות הקרובות בסיעה משותפת, ולא כחלק מהרשימה הדתית המאוחדת שבראשה עומד אריה פרידמן.

אלי אלוש, מי יוביל את הסיעה מבין שלושתיכם?

"כרגע עדיין לא נקבע מי יוביל את הסיעה".

ומדוע התרחש הפירוק הזה?

"לאור הכתף הקרה שקיבלנו ממר פרידמן שהכריז בצורה מה שנקרא, בלתי אחראית, שהוא מייצג את כל הציבור הדתי וכיוצא בזה. הוא הציג מצג שווא. רק אני ואני. אנחנו נהיה סיעה נפרדת. ובניגוד למה שאומר אדון פרידמן, המפלגה שלנו היא זאת שמייצגת את הציבור. אנחנו גם הרבה יותר מגוונים בניגוד לבית היהודי, אנחנו מייצגים גם את הספרדים, גם את הכיפות הסרוגות, גם את העולים וגם את האשכנזים. הציבור מאס בהתנהלות שלו, ולאחרונה הוא פשוט השתלט באמצעות המשפחה שלו על הסניף, ולכן הוא לא מייצג אף אחד".

 אז אתה אומר שבחירתו לראש הרשימה הייתה השתלטות משפחתית, לא קשור לדעת הציבור בכלל?

"ממש לא מייצג את דעת הציבור. עובדה שראש הבית היהודי לשעבר, חיים גולדמן, החליט לא להתמודד כי הוא הבין שזה משחק מכור. הוא הבין שיש פה השתלטות עוינת של המשפחה של אריה, והוא הבין שאין מה לעשות, אז הוא הצטרף אלינו"

 

אריה פרידמן בתגובה: "אם אלי אלוש חושב שהוא מייצג ציבור ורוצה לרוץ, שירוץ. חיים גולדמן התמודד במסגרת הבית היהודי והובס קשות. במידה והוא רוצה לערוק מהבית היהודי, אני מניח שיש לזה מחיר במוסדות של הבית היהודי. אלף מתפקדי הבית היהודי בחרו בפריימריז את הגוף הבוחר. אנחנו המפלגה היחידה ברעננה שביצעה פריימריז לבחירות המוניציפליות. הגוף הבוחר הזה הוא זה שבחר בי, וזה תוצאה ישירה של אלף מתפקדים. אני לא רואה את הגוף הבוחר מאחורי אלי אלוש וחיים גולדמן".

אלי אלוש, מייש אזיקסון וחיים גולדמן

אלי אלוש, מייש אזיקסון וחיים גולדמן

אריה פרידמן

אריה פרידמן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר