אמבולנס. צילום אליהו הרשקוביץ
אמבולנס. צילום אליהו הרשקוביץ

כוחות הביטחון הוקפצו לבית ברעננה בגלל בכי של תינוקות

כוחות כיבוי והצלה הגיעו אמש (3.6) לדירה ברעננה בה דווח על בכי ממושך של תינוקות. כשהתחילו לפרוץ לבית, נפתחה הדלת ומולם נעמדה האמא ההמומה

פורסם בתאריך: 4.6.18 13:04

כוחות כיבוי והצלה הגיעו אתמול (3.6) לפתח דירה בבניין ברעננה, לאחר שהוזעקו על ידי שכנים שדיווחו על בכי ממושך של תינוקות. השכנים סיפרו שהם ניסו לדפוק בדלת הדירה אך כשראו שאין מענה הם הזעיקו את כוחות ההצלה שהגיעו מוכנים לגרוע מכל ואף אחלו בהכנות לפריצת הדלת. ואז, אמם של הילדים פתחה את הדלת בתדהמה.

אהרון זמיר, מנעולן מטעם אגודת 'ידידים-סיוע בדרכים', אגודה של מתנדבים המסייעים בשלל במקרים ביניהם פריצת מנעולים ורכבים תקועים, מספר: "קיבלתי את הדיווח והגעתי לזירה, היו שם כבר מכבי אש, אמבולנס וכוחות שיטור. כוחות ההצלה דפקו בדלת ולא ענו, שמענו את הילדים בוכים בפנים. כשבאתי להתכונן לפריצת המנעול, בדיוק אז נפתחה הדלת והאם עמדה בפתח מולנו".

רועי אוחיון, דובר כבאות והצלה מחוז השרון, מסר: "בכל אירוע בו חשש לבני אדם, יוצא כוח מעורב של אמבולנס וכוחות הצלה ושיטור. אמש, התקבלה הודעה על בכי של תינוקות ועל כך שהשכנים דפקו בדלת ולא היה מענה. עקב כך השכנים התקשרו לכוחות ההצלה. למקום יצא צוות כיבוי, בסיוע כוחות משטרה ומד"א. עם הגעתם למקום, בסופו של דבר נפתחה הדלת ע"י האמא המתגוררת בדירה, ומבחינתנו האירוע הסתיים".

הישארו מחוברים לכל הסיפורים החמים ברעננה:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר