ספרים צילום רינת אברג'יל
ספרים צילום רינת אברג'יל

יריד הספרים, שעות הסיפור וההצגות: פעילויות שבוע הספר ברעננה

במסגרת שבוע הספר הארצי, עיריית רעננה מזמינה אתכם לקחת חלק בפסטיבל 'על כנפי הדמיון', הכולל שלל אירועים בתחומי תאטרון, מוזיקה וכמובן - ספרות

פורסם בתאריך: 7.6.18 11:49

לכבוד שבוע הספר, יתקיים יריד ספרים ברחבת יד לבנים בין התאריכים 10-14.6 בהשתתפות יוצרים ויוצרות מקומיים, בין השעות 17:00-22:00. בנוסף ליריד יתקיימו במקום בשעות אלה, שעות סיפור לילדים, סדנאות יצירה מגוונת כגון ציור והדפסה על חולצות, מתקני משחק אינטראקטיבים בנושא ספרות ילדים, סדנאות קומיקס ועוד. למחפשי האתגרים שביניכם, תוכלו ליהנות מחדר בריחה נייד, בין תאריכים 10.6-12.6, בין השעות 17:00-20:00 במתחם יד לבנים. ההשתתפות היא חינם אך ברישום מראש באתר עיריית רעננה.

ביום שבת ה-9.6 בשעה 11:00, במשכן למוזיקה ואמנויות תוכלו להינות ממסע קומי מוזיקלי ברחבי הזמן והעולם, "פסנתר הזמן". המופע יכלול שירים מקוריים ושירי דיסני בליווי להקת נגנים. מחיר כרטיס ינוע בין 59-65 ש"ח.

בשעה 21:00 יתקיים ביד לבנים ערב מחווה לפסטיבלי הזמר ולפסטיבלים נוספים. מחיר כרטיס ינוע בין 60-90 ש"ח.

ביום ראשון ה-10.6 בשעה 16:30, תתקיים שעת סיפור של 'המפוזר מכפר אז"ר' וסדנת יצירה בהשראת הסיפור, במועדון בן צבי ברחוב הנשיא 14.

בשעה 17:00, תתקיים במועדון הקשת ברחוב התקווה 2, שעת סיפור והפעלה אומנותית ע"פ הספר "הפיל שרצה להיות הכי".

ביום שני, ה-11.6 בשעה 17:00 יתקיים מפגש יצירתי עם הקריקטוריסט עמוס אלנבוגן, לילדי כיתות ד' עד ו' בספריית העיון. באותה השעה תתקיים הפעלת משחקצב עם איילת האפרתי בספריית השחר.

בשעה 19:30, הסופר ישי שריד וארקדי דוכין יגיעו לאודיטוריום יד לבנים ויספרו על יצירותיהם, כתיבה והשראה. דוכין יבצע מלהיטיו הגדולים. מחיר כרטיס – 30 ש"ח.

ביום שלישי ה-12.6, בשעה 17:30 תעלה ההצגה 'פסטיבל החיות', בה ארבעה חברים מעולם החיות מחליטים לגשת לתחרות כישרונות שהגיעה לעיר. מחיר כרטיס ינוע בין 39-54 ש"ח.

ביום רביעי ה- 13.6 ב17:30, תוכלו ליהנות משעת סיפור לגילאי 3-5, בו יספור 'הענק הכי גנדרן בעולם' בספריית הילדים.

ביום ראשון ה- 17.6 בשעה 10:00 במועדון השחר, ברח' חזון איש 9, תוכלו ליהנות מ'סיפורי מרק', טעימות מרק עם סיפור אישי של גמלאיות השחר.

גימלאי רעננה יוכלו ליהנות ממספר הרצאות ופעילויות. ביום ראשון, ה-10.6 בשעה 9:00, תתקיים הרצאה בבית יד לבנים מפי יעל גורי, על 'התעוררות תיבות התהודה' – שירת מחאה ישראלית.

ביום שלישי ה-19.6 בשעה 10:30, פרופ' אבנר הולצמן ירצה על פרשת 'בערבות הנגב', בהרצאתו 'המלחמה, הספרות והפולמוס'. מחיר כרטיס להרצאה הוא 25 ש"ח.

בנוסף יוכלו הגמלאים ליהנות ללא תשלום מ'שער הזהב', מסע אישי מפיו של המרצה רפי דהן, על מסע מהרי מרוקו עד להתבגרות לצד מדינת ישראל. ההרצאה תתקיים במועדון הזהב.

מעיריית רעננה נמסר: "פסטיבל "על כנפי הדמיון" המייחד את חגיגת הספר ברעננה, מביא עמו, זו השנה העשירית, חוויה מגוונת של חשיפה לאמנויות ועולמות תוכן שכולם שואבים את השראתם מעולמם המופלא של הסיפור והמילה הכתובה. במהלך כל חודש יוני, אנו מקדישים ארועים של תיאטרון, מוסיקה, הרצאות ופעילויות לכל קשת הגילאים. הפסטיבל השנתי הוא ביטוי לעיסוק של הקהילה הרעננית בתחום הספר לאורך כל השנה ולפעילות התרבותית הערה סביבה. הקריאה וההאזנה לסיפור ממלאת את נפש האדם ומעשירה את עולמנו הפנימי. אנו מאמינים כי הזכות להיחשף אליו מראשית החיים היא המפתח להתפתחות רגשית וקוגניטיבית וסוללת דרך לאושר ולהרחבת האופקים. חשוב לשמר את זיקתו של הדור הצעיר להנאה שבקריאה. לצד החשיבה הערכית אנו מקפידים שהספרייה העירונית תהיה מעודכנת בטכנולוגיה מתקדמת ואף תעניק שירות בהתאם. אנו מקווים שכל אחת ואחד מכם ימצאו בחודש זה פינה חמה שתעצים את נחת הרוח שביכולת לשקוע בסיפור ולצאת לאותו מסע מופלא על כנפי הדמיון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר